Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 904 ggr
AnnaB
0

Stallkatten...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att ridsport tog upp det här med stallkatter, så vad har era connemaror för sällskap i stallet?

Vår "mesta" stallkatt heter Ettan, kom som strykarkatt tillsammans med sin bror som logiskt nog döptes till tvåan, han flyttade sedan vidare till granngården.

Ettan har pli på hunden o koll på gården, kommer någon körande in på gården är han framme vid förarens bildörr på ett ögonblick för att se vem som kommer, grannkatterna jagas bort, men däremot gör han sig inte besvär med möss….

Murgard
0

#0  Så söt!  Ska se om vår IZZE vill vara med på bild.

Tittut
0

Vi har ingen stallkatt, bara en stallget. Greta, prinsessa av Pitan!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

kicki80
0

Hade tidigare katt i stallet men Eloise gillade inte när de klättra på väggarna när hon åt så hon högg efter dem så det gick inte. Men om hon inte hade mat gick det bra. Hade för skojs skull en djurtolk till henne efter katterna var borta och vi fråga om det var ngt hon saknade  och hon "sa" enl henne att hon ville ha "En sån som spinner och tänker positiva tankar,de är mysiga"  Som dem säger "man saknar kossan först när båset är tomt"? Glad

ELS
0

Här är mina missar. För tillfället mer lata innekatter än stallkatter…

Tittut
0

# 4 Åh, vilke ljuvliga kissar! Jag älskar sköldpaddsfärgade kattor. Jag hade ett gäng sådana i stallet för snart 20 år sedan, och några blåcreme, fantastiskt vackra djur!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

Annette
0

Vi har inga Connemaror, men vad bässar bättre tillsammans med 5 svarta shettisar än 5 svarta katter Glad.

Hanna-D
0

Vi har två sköldpaddsfärgade katter. Stallkatter och innekatter - de kommer och går som de vill. Min lilla gullis kollar gärna på TV Cool

ELS
0

Jag måste få visa mitt lilla nytillskottKyss Han är 6 månader och kom in till min klinik för avlivning Gråter ( pigg och frisk) Jag tyckte han var så mysig och fin, veknade och frågade om jag fick ta hand om honom i stället. Det är väl så man egentligen inte ska göra som veterinär då det finns risk att man till slut har en hel "djurpark"  hemmaObestämdFörvånad  Skäms

Wichita
0

Inte direkt någon stallkatt, mera lat innekatt, men ändå vår lilla kisse.

AKWIK
0

I stallet finns inga katter. Bara två kaniner! Cool 

Fotot visar min Lilla Hitte-Kanin Kyss som städar upp i en hästbox.

Hon brukar sitta innanför min jacka. Jag knyter ett hösnöre som skärp över jackan, men under henne. Hon är alldeles stilla så ibland måste jag dra ner dragkedjan och kolla så hon fortfarande lever. Förvånad Men visst gillar väl kaniner trånga krypin?

rc715
0

Vi har två stallkatter som alltid ligger och latar sig på täckena i sadelkammaren…

De kommer inte in i huset där vår tredje katt bor för då blir det slagsmål utan dess like.

Murgard
0

#9 ~ tur att man inte är veterinär~ Obestämd  då  vore det väl pinfullt av udda djur här på gården.   men denna kisse är ju otroligt vacker! Äkta katt.

sus-sharon
0

Fredag och Ozzi vaktar hästar och stall hemma hos oss..

medarbetare på djurskydd.ifokus

sus-sharon
0

ozzi ovan, fredag här

medarbetare på djurskydd.ifokus