Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 572 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-01-09

Här är det plusgrader och takdropp och igår var det väl 14 minusgrader…

Passtillverkning på schemat!

Och fredag igen, skönt! Lite piggare än häromdagen, men en sovmorgon fram till efter sju låter inte så dumt.

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carduus
0

Godmorgon!

Tre plusgrader i Norrtälje en här i Danderyd. Har bil i dag och vindrutespolningen har lagt av, det var ju en riktigt lämplig dag så kletigt som det är på vägarna nuSkrikandes.

I dag ska Storm få hoppa för första gången på över en månad, det kan nog bli livatSkrattande. Han är så pigg så han vat inte var han ska ta vägen, inte har vägarna ute varit galoppbara heller så det är mkt överskottsenergi nu efter vilan.

Ha det bra alla!

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

+2 i Haninge, vi hade -11 igår vid samma tid.

Har varit i stallet och morgonfodrat, varit på promenad med Kicken och nu sitter jag här. Är sjuk idag med, har en migrän som inte vill ge med sig. Whiplash skador är kul Gråter

Monia ville inte gå ut i morse, det är läskigt o vara ute själv, men när hon insåg att det fanns mat så gick hon snällt ut i hagen.

Tittut
0

# 2 Kyss till Kicken!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

hllw
0

God morgon!

Uppe redan vid sju och matade hästarna idag. Har inte kommit upp så tidigt på evigheter!

Plusgrader även här. Inte så uppskattat, men det kändes skönt idag så man slapp bylsa på sig en massa kläder.

En alldeles vanlig dag idag, dvs heldag i skolan och sedan stall. Ska förvisso med en kompis på bio ikväll och se nya Wallander-filmen:)

Ha en bra dag!

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Flört

monsterpony
0

God morgon!

Temperaturen på ovansidan nollan idag. Trist. Gråter Dock är det fredag och det känns bra även om det inte blir någon ridlektion idag. Ska försöka jobba på bra istället och njuta av helgen när jag kommer hem i kväll.

Bullemor
0

Morrn!

4+ idag och jag känner mig ännu tröttare än igår! Tur att det är helg imorgon..

Har precis varit och lämnat sonen hos dagmamman, och om en stund väntar jobbet med mer vildnasse-prover och hästbajs.

Ha en skön fredag allihopa!

colleen
0

Go morgon!

Fortfarande sjuk. Urtrist!

Skulle egentligen in till AF idag, men mådde jättedåligt imorse.

All snö är borta och det är isgata på en del ställen, hoppas det töar lite till nu då så ridbanan bli bra!

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

God Förmiddag. Sista jobbdagen för veckan, skönt! Men riktigt än får inte min stackars hand vila, ska upp o mocka åt fröken Häst också, samt rida, men hon är röststyrd så det funkar bra =) Får se om det går rida en lite längre runda idag, har varit för kallt (för mig!) att skritta långrundor sista tiden, och i onsdags passade vi på att rida lite fortare i hemmaskogarna

Plusgrader är det, men hur många vet jag inte. Solen skiner! =D

Murgard
0

Sol och  +5. Solen värmer tillochmed.

Jobbar till 17-tiden idag, så jag såg till att få lite kvalitetstid med hästarna i morse. Mia bara älskar att stå på gången och bli borstad och pysslad med Kyss.   Hon visslade så sött genom näsborrarna när min far kom in i stallet; -ingen vi känner, väl, sa hon.

Delight är mera inriktad på att få komma ut direkt på morgonen. Inga krusiduller där, inte.. Möjligen efter frukost!

ambo
0

Fortfarande dålig..men ska försöka gå ut lite idag på prov. Blir kallsvettig av minsta lilla jättejobbigt samt hostar typ lungsot Rynkar på näsan

Sassenach
0

God förmiddag!

Snart är denna arbetsvecka slut, ska bli så skönt att få sova imorgon!

Vad alla verkar sjuka, vad har ni gjort?? Kan ni inte smitta mig oxå? så jag blir sjukordentligt någongång!

Krya på er!