God morgon 2009-01-15
Halva januari snart passerad, bara en så´n sak!
Trött som en vet inte vad, men måste försöka få iväg lite pass idag, så sängen får vänta idag också.
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

god morgon…
trött som vanligt, fick lite snö i går så nu är det vitt ute iaf.
ska läsa tidningen i sängen nu sedan kolla fördigt på filmen jag somnade under i går kväll… hade

God morgon!
Bättre väder och helgen i sikte! Känns bra. Och i morgon blir det äntligen ridlektion igen. Känns också bra.
Ha det gott på er!

Snabbt jobbat även idag, är det ledigheten dom gjort att man fått upp farten igen kanske.. =)
inga större planer idag, tänkte åka till Charlies Häst o Hund o se om jag hittar ett par vinterridstövlar. Köpte ett par på Hööks i höstas, hur bra som helst, förutom att de gick sönder efter 2 månader =( Så dem har jag fått pengarna tillbaka för, för de har slutat sälja dem. Synd! Hade velat ha ett par nya… När jag ändå är på Charlies ska jag se om de har något trevligt blått schabrak på rea, ska ut o hoppa CR med Snörpa på lördag o har inget att klä på henne (eller joo… men nytt är ju alltid kul
)
Varit och ridit på Äppelviken redan, så trevligt på ett rätt svårridet sto..men jättekul. så nu ska jag jobba med alléerna och dricka kaffe

Vilken trevlig tråd! Jag har precis hittat hit och tycker verkligen att det är en kul sida:)
God eftermiddag!Mvh Caroline
-*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*--*-
Hästboden i Sånna
Begagnat och nytt för dig och din häst

#5 Välkommen hit!
Godkväll!
Har så äntligen kommit hem o varvat ned efter en endagsutflykt till Uppsala, en heldag med mjältbrandsgenomgång. Mkt intressant men är rätt trött nu. Nu kan det räcka med nya sjukdomar för ett tag, och andningsskydd och skyddsoveraller och transport av farligt gods… Livet har ibland de mest oväntade saker i beredskap.
Godnatt från M