Idrottsgalan 2009
Glöm inte ringa och rösta på Rolf-Göran Bengtsson på idrottsgalan ikväll.
annars går väl jerringpriset till zlatan, IGEN 
http://www.sr.se/cgi-bin/Radiosporten/nyhetssidor/amnessida.asp?nyheter=1&programid=3295&grupp=5801
Tycker detta "jerringbråk" är så otroligt töntigt. Jag har självklart röstat på RGB eftersom han är en hästsportsikon och dessutom har han ju haft ÖMJ ;)

Ja, och ett gäng maror till..

Tyvärr tror jag att många missade att man skulle rösta en gång till efter kl 20.46
Jag med familj röstade säkert 100ggr tillsammans. Det skulle vara så bra för ridsporten och naturligtvis jätteroligt för Rolf Göran att vinna Jerringpriset.
Han har tävlat i så många år och nästan aldrig blivit uppmärksammad i sport sammanhang så han var verkligen värd ett sådant fint pris!
Jag tröstade mig lite med att priset inte gick till en fjantig fotbollspelare iallafall…….

"Jag tröstade mig lite med att priset inte gick till en fjantig fotbollspelare"…
Somliga behöver bara få bollen i rullning på gräset för att skapa rubriker och få hur mycket mediautrye som helst!!!

Tror det finns något som heter hästfotboll….Kanske enda chansen att få det där priset 

Det värsta med fotbollsproffsen att de har grymt bra löner, om RGB fick samma lön så skulle han säkert redan varit på prispallen på OS för länge sedan. Undrar hur långt han o PiaLotta kunnat gå om de inte skiljdes åt.
Om jag födde upp första klassens halvblod skulle jag bli överlycklig om RGB ville rida dem åt mig
#5 + 6 Till nästa riksutställning kanske… Men vi behöver bättre mediabevakning!

#9 jaa… det får vi väl om vi plockar fram en boll????! 

roffe slog ju zlatan i alla fall, det var min tröst.
Dessutom första och andra placering till två riktigt duktiga tjejer!! grattis