God morgon 2009-01-21
Ny morgon, och tur är väl det. Pappas födelsedag, och jag känner mig lite nedstämd idag. Vi hade nog hoppats att han skulle ha kommit från intensiven till idag, men det verkar dröja.
Bäst att grotta ner sig i passhögar och annat jobb, och försöka hinna med en långpromenad med hundarna, så kanske det inte känns så dystert.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon.
Idag blir en tung dag. Är fortfarande väldigt tagen och chockad, allra främst ledsen. Ska förmå mig att skicka in ägarbeviset idag.. På något sätt vill jag inte skiljas ifrån det, för då är han verkligen död.
Ska jobba 10 timmar idag, min chef sa att jag fick vara hemma om jag ville, men jag behöver ju pengarna till min nya ponny, den lilla ponnyn. Jag var ute hos Monia i 2,5 timme igår, de förstår verkligen när man inte är okej. Jag sa till fölis att den gärna får komma ut svartskimmel, mer än gärna. Tror nog att det dyker ut något med en stjärna i pannan.
Tack för alla inlägg, mail, msn!
#0 hoppas din pappa repar sig !!
sjukvakardag här igen..pappa kämpar för livet nu. han som ville bli minst 100!dock fyllt 88 så..ja, än är inte hoppet helt ute.
ska ut på södertörn och kolla alléer ute på Muskö mm sen in till södersjukhuset på hemvägen.
#1 Tråkigt! sänder en cyberkram här till dig istället

God morgon!
Fruset snöslask på maken idag. Det är nästan så att man tror att man är tillbaka i Skåne… Idag verkar bli en relativt störningsfri dag så jag ska försöka stryka lite från göra-listan.
#1 Bra att Monia tar hand om dig. Du får krama henne riktigt länge så kanske det känns lite mindre tungt.
Godkväll
Har ankommit bostaden efter en mötestripp till Stockholm över dagen. Socialstyrelsen var ingen direkt turistattraktion men det blev en lärorik dag i alla fall.
Ska snabbt iväg och natta damerna!
På återhörande, M
Fler än jag som har problem med sidan just nu?
Ser jättekonstig ut!

hade problem m den i går kväll.. gick nästan inte att komma in och när jag gjorde det så var den konstig..
Nu är den OK igen!
#5 Det har gått över nu här. Såg konstigt ut tidigare, men då stängde jag och gjorde annat, så var det bra igen.
Många tråkiga nyheter har hopat sig på sidan det är kanske därför sidan protesterar…
. Jag är också i usel stämning. Kanske blir det bättre snart igen. Jag skulle välkomna det. Men man måste få klaga/vara ledsen ibland för att till slut känna att det finns mycket som är fint och bra ändå!
Det kanske kommer snö!!!
#3 "Fruset snöslask på maken idag."
Fick han sova utomhus inatt? 

Kvällens skratt!
Kanske maken tränar för "hinknisse"jobb på tjejvasan….
Eller hur ligger det till monsterponny?

God kväll. Städat en lgh idag, tog mycket kortare tid än jag hade trott… Hade nästan ställt in stallet men det klarade sig =) Red ut en lite kortare men intensiv runda med Tant Brun, mycket backar blev det! Nyttigt för gamla tanter… Mockat o matat också för ägaren jobbar ända till imorgon, insläppet sköter hennes systeryster.
Varit ungefär på 0:an idag, med lite solsken till och från =D Fast ruskigt halt på marken.. =S Tur att hästapållan är säker på tassarna
#8 Så sant att mycket är tungt för många här nu…
# 9 Du är fantastisk AKWIK!!!! Du hittar det enda riktigt, riktigt roliga i denna tråd - trots att du har det som du har det!! På mitt "lönearbete" finns flera benämningar på en sådan talang och förmåga. Det är faktiskt vetenskapligt bevisat i flera stora studier - att det är den förmågan som gör en avgörande skillnad för människors fysiska och psykiska hälsa.
Det är den enskilda faktor som hos människor har störst betydelse för förmågan att möta svårigheter i livet - mycket viktigare än allt annat. Mera sådant behöver vi nog många här just nu - KRAM till dig

#3 #9 

Tack för det! Det var just vad jag behövde! Ett gott skratt!

LOL! Nja, jag tror nog att han sov inne, men han cyklar till jobbet, så han fick kanske lite snöslask på sig då… 
#10 Nja, vi ska åka kortvasan båda två, så det blir nog inget hinknissande. Å andra sidan åker han så mycket snabbare än jag, så han hinner nog hinknissa åt mig sista milen ändå…