God morgon 2009-01-22
Torsdag igen och ett par friska minusgrader.
Torsdag innebär sopplunch i församlingshemmet. Ska nog försöka ta mig tid att gå dit och äta idag.
Annars är det jobb i olika former som hägrar här.
Hoppas ni får en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
ja lite samma här dvs nedstämt..men, jag ska klippa håret nu och då blir jag genast på bättre humör.sjukan i eftermiddag. pappsen får ju antibiotika nu hade lunginfl på g..ligger på en stor fluffig luftmadrassliknade grej så de pysslar om honom väl! ja än är han inte uträknad som sagt
I morrn bitti ska jag rida på Äpp har jag tänkt. Ambo är occupied av matte efter den långa gipsperioden..ambo är mkt nöjd med de ordningarna
fast han är ju lite min nu eller hur även om matte är nr 1 för honom (jag god 2a kanske!)
Ja! ge mig helg! I morrn är de TGIF!

god morgon.. trött som bara den i dag… ska till frissan nu och bleka lite och färga lite, tar ca 3 timmar… inte bara hästarna som har stor tjock svans, hihi.
kanske följa m murgard till ridhuset i kväll och kolla på delight, kul.
trevlig dag på er alla

Goddag,triiiiist grått väder ute, ca 0 grader gissar jag, ev någon plusgrad kanske.
Ska plocka fram symaskinen o piffa upp en grimma tänkte jag, om det går =S Kanske är för tjockt. Vem som ska ha den vet jag inte, för den är röd o Snörpa klär inte i rött… Ska fixa till hennes matbyxor också, knapparna i ryggen har släppt, så jag får väl sy fast hängslena helt enkelt (fast det var praktiskt med knapparna, bara att knäppa ner dem när det är påfyllning =D

God morgon! Har precis vaknat och hämtat barn på dagis/fritis. Har inte orkat äta frukost ännu då magen är fortfarande full av all god tårta som serverades på jobbet i natt, TIttut, hälsa alla i familjen o tacka från all personal
Det är alltid uppskattat med godsaker…….
Vädret vet jag inget om, kommer hem i mörker och vaknar till mörker.
Gokväll
Trött som bara den- är det vinterdeppet som kommer nu? Saknar Maggie gör jag också, kommer på mig själv med att kolla hästannonser stup i kvarten. Fick träffa liten nyfödd kalv idag, det hjälpte en smula. Så otroligt söt!
Nu kanske det är dax för någon form av middag, donken till lunch mättar inte så länge.

Vill sända ett tack till Joyen med dotter som följde med Cecilia och Delight till ridhuset och var behjälplig med lastning/lossning. Härligt med trevliga grannar med samma intresse!! Och, Joyen, visst var Delight road av tillställningen?? … men knasbubblorna kanske störde en del
…
# 5 Vad kul att det blev över till dig!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godkväll!
Lång dag i dag som startade 06.00. Agerade flygtaxi…Så nu har jag även x antal shettisar att vårda ett antal dagar framöver
Har nyss nattat mina egna pållar, så nu börjar väl den här dagen gå mot sitt slut också. För övrigt så ser jag faktiskt fram emot den utlovade snön som beräknas komma under helgen. Unghästarna skulle uppskatta lite "springvänligt" underlag i hagarna.
Hej fr
Lotta