Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 664 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-01-23

Fredag igen, och en välbehövlig helg står på tur.

Blir lite arbete på dagen, innan vi ska gå på bio och se "Australia", någon som sett den?

Pappa har fått lämna intensiven, så nu känns det mer uppåt än på länge.

Bäst att ösa på med lite pass och annat så jag inte kommer alltför långt efter redan från början idag.

Ha en trevlig fredag och glöm inte att carpa lite diem idag också!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

colleen
0

God morgon!

Här snöar det på tvären Skrikandes. Inget trevligt alls. Förra året vid den här tiden var det milt väder och jag kunde träna på våran ridbana. Men, men, det måste ju bli vår någon gång igen ju?

Australia har vi också tänkt se, jag har hört att den ska vara bra. Försöka klämma in ett biobesök innan jag åker till sälen nästa vecka kanske?

Skönt att din pappa fått flytta från intensiven!

~Jag tror på ödet~

RC71
0

#0 Väldigt skönt att det går åt rätt håll!

Snön hänger i luften här också känns det som. Gråkallt och halt som bara den. Shettisarna är fodrade och inräknade och allt var lugnt.

En vanlig jobbardag väntar.

Godmorgon från

Lotta Glad

Akerberg
0

God Morgon =)

Liiiite sur är jag, kunde fått en timmes sovmorgon =( men det klämmer människan fram nu på morgonkvisten *suck*  Börjar alltså jobba vid 9 istället för 8.

Måste leta rätt på mitt ljudkort också..? Det har tydligen avlägstnats (17 vad svårt det var att stava till det ordet då…) =S Vart kan det ha tagit vägen tros?

AKWIK
0

Godmorgon!

#0 Skönt att höra att din pappa mår bättre. Glad

Här snöade det ganska ymnigt igår kväll när jag åkte från stallet. Det ligger kvar fortfarande eftersom det är någon minusgrad.

Jag ägnar förmiddagen åt tvättstugan och min sjuka son. Influensan har kommit till sta´n. Rynkar på näsan

Min lilla Arizona vägrar äta fuktig mat numera, så igår köpte jag hackat lusernstrå och Krafft Groov 125. Jag hoppas att hon petat i sig lite av det i natt. Edels lucernpellets har hon ätit torra under natten förut men foderhandlaren har bytt leverantör och den nya lusernpelletsen är för stor och hård för att ge torr.

Tur att hon har varit knubbig hela tiden.

I eftermiddag åker jag ut och trugar igen.

Ha en bra fredag, allihop! Glad

monsterpony
0

#0 Det var goda nyheter. Hoppas att din mamma är på bättringsvägen också.

Här är det mulet och kallt och allmänt trist på alla sätt och vis. Tråkigt möte i eftermiddag som jag försöker bestämma mig för om jag ska gå på eller ej… Känner mig allmänt inte-på-hugget idag… Bäst att dra igång och jobba så kanske jag kommer igång.

MrsM
0

Har just vaknat efter i princip ett dygns virusdvala.. däckade igår morse. Ska ta det lugnt hemma idag, har feber.

God fredag, hälsar M

AKWIK
0

Läste att Fokus-sajterna kommer ligga nere i helgen. Förvånad

Akerberg
0

#7 Vilken tur att du har koll på sånna saker :D Det hade jag missat Förvånad

walsan
0

#2 Vaddå!? Har du shettisar? Sådana där små små ponnyer?

RC71
0

#9 Ja, sådana små ja Skrattande. Har tyvärr ingen bild på hur dom ser ut men du kan ju alltid googla Flört

Jag är gårdsvakt åt grannen som är på semester…

Jag är nöjd som det är , med mina halvstora med snälla ögon Glad

walsan
0

Näha, jag såg inga på din hemsida. Bara connemaror. Är de så små så dom knappt synsCool?

RC71
0

#11 Nästan. Blev biten i skon av en tvåårig minihingst nu på morgonen. Han nådde väl inte högre…Skrattande

monsterpony
0

#12 Snork! Skrattande

AKWIK
0

Va!!! Är iFokus igång? Förvånad

Här har man suttit och surfat på allt annat, men inte brytt mig om att gå hit!

Shettisar är jättetrevliga hästar de också! Glad

I "mitt stall" sliter shettisfölen upp kardborrbanden på mina vinterkängor när jag umgås med dem. SkrattandeCool