Godmorgon 2009-02-16
Lite ont i halsen i dag, hoppas jag bara är trött efter en lång kall tävlingsdag i går. Vill inte bli sjuk…
Tävlingen gick jättebra med båda ponnyerna, Storm såg jättefin ut så den här långa tävlingsvilan med styrketräning har nog gjort honom gott
. Dubbelnollade 90cm (LB) och fick en grov rivning i 100cm (LA) då E tog en lite för tight sväng mot en oxer (var en tidshoppning så hon testade att svänga lite) men det var inte Storms fel resten av banan hoppade han fantastiskt fint!
Ska till banken i em annars inga planer.
Ha det bra alla!

Somnade ifrån Beck på TV i går kväll. Fortfarande förbannad för det.
Kanske någon som kan berätta hur det slutade?
En vanlig jobbardag väntar.
Tjing!
Lotta
haha, orkade inte heller se klart, stängde av..den var för lång och lite seg!
allmänt jobb och fix idag

Lite ovanlig jobbardag, viss mån studiedag för lärare år 1-6, så de flesta elever är lediga.
Slutar redan 12.30
.

Glömde skriva att jag ju såg några Connemaror på tävlingen i Heby i går. Hagens Yubla var riktigt fin och nollade både LB och LA (om jag minns rätt), riktigt fin ponny. Helsyster med AKWIK´s bortgågna Dimona, vi får hoppas hon hamnar i avelsboxen efter tävlingskarriären!
Bizas Bejby och Bizas Bellami var också där men såg dem inte hoppa så vet inte hur det gick för dom, säkert bra
. Resultaten har inte kommit upp än .

Jobbet över för idag. Ska passa på att ta en sväng med hundarna medan solen skiner.
Ha en fin eftermiddag,alla!
Godafton!
Tvättade på förmiddagen. Hovis till halva gänget på eftermiddagen. Efter att ha släppt in alla hästar så for jag bort till Vätö för att kolla på löshoppningen som Karisma skrev om här för ett tag sedan.
Himla tur att jag inte lånade med mig ngn shettis för jag hade nog inte klarat av att köra trailer på de små vägarna mellan Roslagsbro och Vätö. Det värsta var nog inte isen, utan de djupa fåror som körts upp i isen. Men det var roligt att vara med som fotfolk ändå.

God Kväll
Så var det måndag igen då.. =(
Trist grått väder här idag, fast det var iaf kallt! Tur det, så snön ligger kver =)
Var ute en rätt kort runda med Snörpa förut, mjuka upp tanten lite efter tolkningen igår =) Hade nog inte behövts, hon var pigg o glad som vanligt =)
(Nää, Cleo är inte ett dugg närgången… :p)
#1 Det var Gamen som inte kunnat döda politikern trots att han sagt till "glidarn" att han gjort det. Gamen skulle få sin spelskuld avskriven om handödade politikern. Istället hade han låst in honom i sin fars husvagn, där Beck & co sedan hittade honom. Gamen själv blev dödad för att han visste för mycket.
Solklart va???
Beck klarade alltså biffen igår också!?!

Har precis givit nattfoder. Förundras över mina hundars vegetariska kosthållning. Dom äter alltså massor av morötter medan stona blänger kritiskt på dom. Knasiga djur!