Eurohorse
Jag har nyss tittat på utställarprogrammet på Eurohorse-09 på nätet. De flesta rasföreningar verkar vara där med en monter men EJ SCS ( vad jag kan se ) Varför har inte Connemarasällskapet någon monter?
Det är ju ett bra tillfälle att göra reklam för rasen
Är det någon som ska dit? Jag ska åka i morgon eller på Lördag. Det är så roligt att titta runt på mässan och handla diverse oftast "onödiga" hästsaker. Jag brukar nästan alltid komma hem med några billiga grimmor, som dessutom inte brukar passa….

Vi stog ju i SCS monter för ett par år sedan. Det var himla trevligt att få prata med massa olika connemara ägare =)
~Jag tror på ödet~

ELS, åk i morgon och besök Shettismontern
.

# 2 Det blir nog i morgon. Står du i montern då? Lovar att komma och titta
Hur har det gått med vovven förresten?

#3. Ja, då är jag där.
Vovven kom hem i måndags, men natten till igår blev hon så dålig att att hon blev tvungen att avlivas
. Hon är kvar i Skara i väntan på kremation. Du hade helt rätt i dina tankar, det var en autoimmun blodsjukdom precis som du skrev.

# 4 Nej, vad tråkigt att det gick så illa

#4 Nej vad tråkigt
. Sänder en tröstkram.
~Jag tror på ödet~

#0 Kostnaderna. Det kostar en rejäl slant att ha monter där och bedömningen var att det ej var värt dom pengarna helt enkelt. Gick åt många tusen sist…

Jag och Jennifer drar till Gbg imorgon em och stannar helgen ut. Jag har dock köpstopp så det enda jag planerar att handla är tio strumpor till mormor. Hon ringde häromkvällen och beställde, vilket hon brukar göra varje år sedan hon var med själv :)

#4 Nej, så sorgligt!

Tack för er omtanke. Ibland tar livet slut alldeles för hastigt och oväntat. Hon var 6 år och vi hade hoppats på minst lika många år till.