Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketthingstar
Läst 1120 ggr
MrsM
0

Grattis Marlene!

Inte vet jag vilka som läser härinne - men ett stort grattis till Marlene på Arda´s stuteri för framgången med hingsten ARDA´S MURPHY som blivit godkänd för avel i Tyskland.

Kolla in Sternbergs hemsida så får ni se fina bilder på "den första svenskfödda hingsten i Tyskland".

Nån som vet mer detaljer kring det lyckade evenemanget?

/M (stolt farmorsmorFlört)

RC71
0

Kul! Grattis från mej också! Glad Men godkänd var han ju redan..

AKWIK
0

Tänkte precis lägga upp en sådan här tråd. (Har SCS uppdateringssida som startsida Flört)

GRATTIS, Marlene!!!  Glad Jätteroligt att de gillar honom där nere:

Murgard
0

Grattis från Ockelbo också!

colleen
0

Grattis Marlene!!!

~Jag tror på ödet~

walsan
0

Jättekul Marlene! Ett stort Grattis!

Denna kommentar har tagits bort.
Tittut
0

Grattis Marlene!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Appledale
0

Stort Grattis!!! Jätteroligt!

Carduus
0

Grattis Marlene! Verkligen roligtGlad.

RC70
0

Grattis Marlene!

Fegmörten blev stor kille till slut Flört

RC71
0

#10 Fegmörten? Förvånad Ja, dessa hingstar får då heta både det ena o andra Skrattande

RC70
0

#11 fegmörten uppkom när jag skrämde honom genom att komma bärandes på "Jöns" (Ö Non Stop) täcke! Han for baklänges och stod flåsandes i diket .. Jag har det på bild tror jag. Haha jag fick även springa o möta honom i ridhuset och ta buketten då han inte alls hade någon lust att ha den vid huvudet =)

RC71
0

#12 Ja, dessa gossar…Stora i orden men små på jorden…Skrattande

Maria-Kavat
0

Vad skoj, Grattis Marlene o Ardas Murphy! (farbrorn hälsar extra mkt Skrattande)Såg verkligen jättefin ut på kortet på SCS hemsida.

Lisa-trollet
0

Grattis Marlene

[Rebecka]
0

grattis

ELS
0

Grattis Marlene! Han ser jättefin ut på bildernaGlad

Nu tror jag inte att Marlene läser här då jag har för mig hon har sagt att hon saknar bredband och har så långsamt modem. Obestämd

Någon kan hälsa kanske!

colleen
0

Jag kan skicka länken i ett mail =)

~Jag tror på ödet~

Carduus
0

Jag kan slå henne en pling i morgon, var längesedan vi talades vid så det kan vara dags nu…

killibeg
0

Grattis Marlene! Roligt att du har flyt i ditt avelsarbete! Roligt att få ett namn utomlands!Flört

Carduus
0

Nu har jag pratat med Marlene och hon tackar för alla gratulationer! Ni som ska till Grevagården på hingstpremieringen kan krama henne därSkrattande (mina ord inte hennesTystFlört).