Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: off-topic
Läst 890 ggr
[AlphLauren]
0

haha tvätta ridbyxor

Haha igår kväll tvättade jag mina vita tävlingsridbyxor. Köpte dom i somras och använde dom på RIKSdressyren första gången och enda gången sedan dess.

Igår först kom dom i tvättmaskinen, haha!

Carrick
0

Fler som samlar på hög hör jagSkrattande

Förra säsongens vinterjackor och overaller brukar bli tvättade sådär precis när vintern kommer åter…. Julduken veckan före jul…. mm mm.

Varför vara ute i god tid när man kan göra det i sista sekundenOskyldig

(Fast jag önskar att jag vore åt andra hållet… med lite mer ordning…. hmmm )

colleen
0

Haha, det blir lätt så. Man borde kanske skärpa sig lite på den punkten.

~Jag tror på ödet~

[baffinbay]
0

"Vardagsridbyxor" är jag dålig på att tvätta.. Brukar se till att köpa sådana som smutsen inte "syns på" de bästa någonsin ur den synvinkeln var ett par beiga med brunt batikmönster på :D De såg alltid / aldrig lortiga ut :D

Min vinterjacka sa jag att jag skulle lämna in på kemtvätt i våras.. Tror ni att jag gjort det då? Den är röd och den är inte så ren på ärmar osv, pga att det är en lite dyrare dunjacka vågar jag heller inte tvätta själv.. :/

Akerberg
0

oj vad jag känner igen mig! Hästkläderna tvättas först när de i princip står för sig själva… :S Bläää  igentligen! men det känns så meningslöst när man ändå skitar ner sig på två röda sekunder nästa gång man ser en häst

Murgard
0

Dessutom är ridbyxor skönast när de är väl ingådda.

AnnaB
0

….ni vet den där rosa flaskan tv gör reklam för…. fläckbortagningsmedel, hade det på ett par nästa nya ljusgula ridbyxor, det tog bort fläcken men även färgen, en rund vit fläck återstod efter tvätt,  sånt gör mig sur…

[baffinbay]
0

#7 Om jag var du så hade jag krävt ersättning av företaget som marknadsför produkten. Ridkläder är ju inte gratis…