Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettoff-topic
Läst 994 ggr
MrsM
0

Let´s Dance

Saknar synpunkter på Let´s Dance bland alla mogna människor  härinne? Snart dax igen. Vem/vilka håller ni på?? Har stadigt sympatiröstat på Carl Jan. Sen ser jag fram mot Muskel-Magnus i vals till musiken ur "Skönheten och Odjuret". Skulle vara döhäftigt. Glad

[AlphLauren]
0

Jag hejar på den där jätten, kan det vara "muskel-magnus" jag tänker på??

Carl-Jan har jag dock väldigt svårt för Tungan ute

7223
0

#0 Carl Jan är en rolig prick som är en mycket sympatisk människa, han tillhör ett släkte som håller på att dö ut. Jag älskar hans sätt att uttrycka sig och han har verkligen distans till sig själv.

Muskel-Magnus är en överraskning, vem hade kunnat tro att han kunde dansa som han gör?

Min favorit är nog ändå Morgan som verkligen är charmig och duktig. Han är som en gummiboll i kroppen! 

Oj då, upptäckte just att mina favoriter bara är män. Hur kunde det bli såOskyldig , tur att jag inte sitter i jurynSkrattande

[Heikne]
0

Jag har faktiskt inte följt Lets Dance nått vidare iår. Men skulle utan att titta kuna ge bort min röst till Carl Jan. han är cool

kapar tråden

MrsM har du fått mitt mail?

MrsM
0

Ööh? Om barndomsfotona, i så fall ja.Glad. Har haft lite mkt nu. Måste scanna på en annan dator och föra över på sticka in i den dator jag har på nätet, lite krångligt så jag måste samla mig först.

[Rebecka]
0

följer inte d precis. kan hända att jag blickar in om jag inte ha nåt för mig men har ingen speciell favorit

Sassenach
0

Klart Magnus skall vinna! Har inte sett några program på länge.. Men jag såg honom i ValtraValmets monter på Elmiamässan för några år sedan!

Appledale
0

Magnus är duktig. Häftigt att han är så smidig trots att han är så stor.

Morgan är en av mina favoriter. Han är så duktig!

Den andra favoriten är Laila. Hon är ju så cool, och duktig. Tänk om man hade sett ut så när man blev 40..

MrsM
0

Nåå???

Carduus
0

Inte så imponerande hittills, väntar på Magnus, Morgan och Laila de brukar leverera. Carl-Jan må vara charmig men dansen är ju KATASTROFSkrikandes, Kitty var helt OK i dag!

MrsM
0

#9 Vem bryr sig om dansenSkrattande.

[baffinbay]
0

Carl-Jan tillhör som #2 uttryckte, ett utdöende släkte. Jag har inte sett så många exemplar ur det släktet så han är roande, dessutom lagar han (och hans dåvarande medhjälpare) underbar mat, han kockade ett år på Högbo Bruks julbord ;) Mmmmmums.

Bettan Höglund gillar jag också, hon är duktig trots alla krämpor hon dras med.

Magnus är min stora favorit, att en så stor människa kan röra sig så. Förstår inte. Såg ni bröstmusklerna i början av showen förresten?
Oskyldig

(sen tycker jag att Laila, Morgan och de andra är duktiga också, finns ingen jag vill ha ut sedan dopingmänniskan och blondinbella åte ut haha)

[Heikne]
0

#4 men vad bra, då vet jag att jag hade rätt maladress.

samla dig du i lugn och ro Skrattande

Carduus
0

Nu har dom kört igång igen!

CJ har rockat runt, charmig som vanligt och lite mer dans än vanligt faktiskt!

Niclas var riktigt bra idag nykär i Laila som han är!!!

[baffinbay]
0

Jag gillade CarlJan idag, säga vad man vill om honom men han har då utvecklats ENORMT under programets gång!!

joyen
0

äääälllskar carl-jan… dansen är förskräcklig m han är helt underbar!!! laila är ju jättediktig m d ska hon väl vara m tanke på att hon är utbildad dansare… fäljer d inte slavikst m har ändå fastnat i det nu..

Camo2
0

Carl-Jan fick rösten här oxåSkrattande. Han är underbar. Men kanske inte den som dansar bäst…..

Murgard
0

Såg endast the big one, som lyckliggjorde en av domarna..

[baffinbay]
0

Är det bara jag som T R Ö T T N A T på Morgan?!

Carduus
0

#18 Han var så bra i början så nu är det svårt att imponeras tyvärr så jag håller med dig. Han är ju fortfarande duktig men utvecklas inte så mkt längre.

Carl- Jan åkte ut, synd trodde faktiskt att Elisabeth skulle åka…

[baffinbay]
0

#19 Jag är trött på hans personlighet, han är så extremt dryg och barnslig :P

joyen
0

"18 giller inte helle morgan… så överdrivan.. synd att carl-jan åkte ut..Gråter