Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 477 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-03-05

Hemkommen från stallet och teet står och drar. Sörgårdste från Kobbs är smaken för dagen.

Diverse ärenden skall uträttas idag, så det blir till att hatta lite hit och dit. Framförallt sopplunch, inte att förglömma. Det är ju torsdag!

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

Snöflingor stora som plättar faller här.Det blev verkligen vinter i år….Trött och sliten ,men det är bara att bita ihop!

Godmorgon från

Lotta Glad

ambo
0

Samma här..lovikkavantar faller från skyn

Rida lite nu på morron och sen jobba lite. Ev gymmet igen.

Carduus
0

Snöar här med, såg ut som en snögubbe efter promenaden till jobbet.

Piggare i dag så det bådar gott. Händer nog inget specielt i dag heller…

Ha det bra alla!

Clancy
0

Godmorgon

Inte ett enda snökorn här nere så långt ögat når Glad så ni får gärna ha vår snö däruppe också, inte mig emot Cool 

Nu vill jag ha lite värme också, dock 3 plusgrader här nu men grått och lite blåsigt Rynkar på näsan

Historiaprov ligger på schemat idag eftermiddag, så nu blir det till att dyka ner i boken och fortsätta studera allt som hänt bakåt i tiden så något fastnar till provet…

joyen
0

sliten som få… var på sjukhuset i går och det var riktigt jobbigt… morfar visste iaf att vi var där så det känns skönt, hemskt att se en närstående så sjuk.. i dag vill jag inte göra nåt! Gråter…….

AnnaB
0

Godmorgon,

mulet igen, skickar ut en efterlysning: VAR ÄR SOLEN ?

Ska iväg o prova ut några sadlar på förmiddagen hoppas hinna med en ridtur senare på dagen

#5 tråkigt med din morfar…..

colleen
0

God dag!

Här är mulet och tråkigt. Men plusgrader i alla fall så isen försvinner förhoppningsvis sakta men säkert. Hjälper föregående med efterlysningen VAR ÄR SOLEN?

Kanske hjälper det om vi är flera?

#5 Tråkigt med din morfar, det känns som det bara är en massa elände i år.

~Jag tror på ödet~

ambo
0

#5 jag lider också med dej. Vet hur dt är i det skedet. Håller med, 2009 verkar bli mastigt på nåt vis

Maria-Kavat
0

God förmiddag! Här är det mulet och plusgrader. Såg några krokus titta upp ur backen invid huskanten…lite tröst. Dagen går åt till att tvätta, ringa MASSA samtal, laga mat, luncha hästar och förhoppningsvis hinna rida en sväng….längtar efter det som bara den.

Akerberg
0

Goddag

Fick jobba snabbt idag, dum tid hos optikern (o hur kul är det att behöva åka tillbaka till jobbet igen efteråt när det bara är liiiiiite kvar :P)  inget fel på synen iaf, skönt det

Här har vi INGET väder alls! Bara grått o mörkt o dötrist =|  Stämmer in i föregående kör, var är solen!?

Murgard
0

En lång dag har det varit. Skiddag med sexårsklass + klass 1, vilket innebär många skidor att ta på. En pappa hade gjort superfina spår åt oss alldeles nära skolan.

Nu saknar även hallen golv, och värmesystemet är bortkopplat i drygt halva huset. Brrr!  Försöker tänka på slutresultatet..

Hästarna är pigga och glada; deras stall ser ju ut som vanligt .

#5 Tufft, Malin! Vi hörs.

MrsM
0

#11 Det kanske blir hos dej som med den ofrivillige hästägaren i det här hushållet.. han har ett antal ggr frågat efter boxplats i stallet.. "Där får man ju städat varje dag och förstklassig mat på bestämda tider". Skrattande

Murgard
0

#12 Skrattande  Ja, definitivt!! Under en period i alla fall! ..sedan hoppas vi på jämnvikt i de olika boendeformerna Flört!