God morgon 2009-03-06
Klockan är snart 6 och magen skriker av hunger.
Tänkte bara önska er en trevlig fredag innan jag hugger tag i rågbrödet.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon :) Nu ska här inmundigas en frukost sen ska jag och gröna faran fara till arbetet. Efter avslutat dagsverke ska jag fara till stan för en kväll. Undrar vart man bor egentligen?! Inga hästar hinns med idag men Delight har fått sitt under hela veckan :)
Ha en fin dag allihopa!

Godmorgon!
Skulle tränat i morse men vaknade med huvudvärk så det blev piller istället. Nu mår jag bra igen!
Inte planerat dagen än, får se vad som dyker upp.
Ha det bra alla!
fredagsbestyr med ärenden och lite jobb.
Kul i morgon 

God morgon
Först ut väntar dubbelvaccination för stackars Tobias.
Var tvungen att vabba hela gårnatten för att kunna gå på ett kort läkarbesök med honom. Ska jobba i natt igen,.

tung dag…. som så gott min älskade morfar…
#5 Tröstkramar!

#6 7 tack… vi hann säga hej då alla i familjen så det känns skönt, nu får han sova gott… saknar honom redan, han var en underbar människa…

God morgon!
Har börjat med att plocka bort två likadana tittut trådar (poängjägare…
och lite fusk också, jag får minsann aldrig dubletter när jag skriver, än mindre tripletter).
Ska ge mig ut och fixa stallet strax hade jag tänkt. Bara några trådar till att läsa.
#5 Tröstkramar till dig och familjen.
~Jag tror på ödet~
God förmiddag.
Sitter på jobbet, lång dag. 6.00 - 20.00.. med stall o jobb inräknat. MEN LEDIG HELG !!
Längtar till nästa helg då jag ska ner till Mr Folkesson.
Trevlig fredag alleman!
#5 Beklagar !
#5 Tröstekramar till dig Malin!
God middag! Lugn dag idag…han med att rida igår å det gick verkligen kanon. Ska lägga upp träningen lite bättre framöver men det är ju det där med tid.
#5 Förstår din sorg. Skrev det här till minne av min farbror som dog alldeles för tidigt. Svårt att hitta ljuspunkter när allt är så svart.
"En ensam vit duva, med utbredda vingar.
Lyftes upp från denna värld.
Allt du lämnade bakom dig, finns här kvar.
Det som fattas det är du.
Klarblå himmel och solen i horisonten.
Du är fri och jag är fast.
En dag ska vi träffas, i din nya värld.
Du min vita duva; kom till mig.
Den dag vi ska förenas, visa mig vägen ty jag vill ej gå ensam."

Har inte varit möjligt att vistas i huset idag, alltså har jag jobbat på ute . Nu har dammolnen skingrats och jag har röjt upp det värsta, så vi tar oss in i rummen igen.
Hann pyssla med alla fyra hästar imorse, dom är ju SÅÅ mysiga! 
.
#5 Kramar till dig, Malin. Mina föräldrar hälsar också. Vi förstår att du saknar morfar Sven!

God Kväll
Inget väder idag heller =( Inte varit ljus på hela dagen!
Inget speciellt på programmet idag, jobb o häst som vanligt. Varit ute o ridit skritt-trav-intervaller med Snörpa. Först tyckte hon att det var lite småtrist, men sen eldade hon upp sig själv o tyckte det var jätteskoj =) Lovar gott inför distanssässongen!