Godmorgon 1 mars

morrn..
i dag kommer en horsemashiptränare hit.. ska hjälpa till lite m joy, kul.. sjukt trött i dag, vaken sen 02.00 tror d är för att cornelia sov borta som flockledaren (jag) inte kunde slappna av.. hönsmamma… nu bråttom ut..

Godmorgon!
Sitter bänkad framför vasaloppet tycker det är så roligt att se. Har några arbetskamrater att följa på webben, tyvärr är den bästa inte med i år, han kom typ 229-a förra året helt fantastiskt
.
Frukosten intagen så skönt att må bra i dag, i går blev det ingen frukost.
Funderar på att röra ihop en ugnspannkaka till lunch
.
Stallet blir senare i em. Kanske ridhus i dag istället.
Ha det bra alla!
Solen skiner och det är kallt men, ändå vårkänsla!
Här är det den lilla klubbtävlingen på tapeten. jag och ett gäng småungar samt de onda ögonen på läktarn haha ja se ridskolor..

#3 underbar beskrivning 
#2 Ja, det hade jag missat!
Får bli brödbak på fm då, så jag kan titta lite på loppet samtidigt 

#4 Så tycker jag du ska göra
. Ska snart börja baka min favoritkaka Travemünde nu innan pannkakan åker in i ugnen, bra med köks TV!
Vasaloppets webb är rätt överbelastad så det är inte så lätt att följa kamraterna…
God förmiddag! Kollar på vasaloppet här oxå lite sporadiskt. Vänta besök som kommer dyka upp alldeles strax. Tänkte hinna rasta den halte jycken innan det! Ha en bra dag alla.
Gooood förmiddag! i 9 minuter till!
Jag ska strax iväg till EKO;- o köpa en ny vattenhink till Hennes Majestät The Wreckingball Monia. Hon har nu helt o hållet demolerat Grafits gamla fleecetäcke, med RÅGE !! Det är obrukbart!
SKa ta med mig kameran idag och ta lite bilder på Monstret.
Trevlig söndag !
Godmiddag!
Strålande sol här. Ska snart ut till stallet och har satt kameraväskan framför ytterdörren så jag inte ska missa att ta med den.
Återkommer ikväll hit och hoppas då på rapport från utställningen i Dalarna och premieringen på Gotland.

God förmiddag!
Dagen har nästan precis börjat för mej! Ser ut att bli en härlig och lugn dag, solen har vågat sig fram
Blir nog så att jag tar 3 bussen ut till min lillla Elektra, hon kan behöva ha lite ompysslan, och nån promenad, ha inte vatt hos henne på några dagar nu.
Trevlig 1 mars alla!
Kollade på Vasaloppsstarten och gjorde sedan vårt eget vasalopp (nja kanske inte lika långt…) på milspåret i gnistrande sol! Spåret går över lite inägor, myrar och kantar sjöar, så det är väldigt vackert. Kom åter lagom till Vasaloppsmålgången, som var extra rolig när Daniel Tynell vann med Oscar Svärd tvåa. Drack sedan kaffe och nu är det VMs-femmilen som gäller före det att jag åker ut till hästarna.
Carduus, det var trevligt att höra att du hämtat dig!
#1 Hoppas det går bra, väntar spänt på rapport!!

God Kväll
inte många knop gjorda idag. Suttit med näsan i en bok större delen av dagen, samt följt lite Vasalopp då o då. Mamma o jag tog en propmenad i förmiddags, med livet som insats =O Isgata bokstavligt talat hela vägen!
Igår var jag en sväng hos Snörpa. 2.5 timmar var vi ute och skrittade i finvädret, blev till o med lite solbränd på näsan! =D

åhhh, va jag känner mig upplyft efter dagens hästande!! bra tips och hjälp samt otroligt lärorik kurs/föreläsning.. kommer att somna med ett leende på läpparna..
# 11 du förstår kanske att d gick bra
..

#0 Vilken fin bild!!! Är det från Irland?
~Jag tror på ödet~

#15 Ja, på vägen mot Westport 

#15 är inte det samma hus vi tog kort på? När jag körde o vi åkte förbi en sjö o så låg det på andra sidan, när det ösregnade

#17 Om jag inte minns fel är det ett gammalt kloster. (men det var -96 jag och en kompis ägnade en månad till att lifta runt på Irland. Då fick man mycket information av irländarna om det vi såg efter vägarna, så minnet kan svika…)

Haha Lina… Hus??? Det ser väl inte ut som något hus 
Men ja, vi fotade också det. Visst har vi någon bättre bild? Men det är lite många att titta igenom iofs.
~Jag tror på ödet~

Bättre att kalla det hus än inget alls 
Tror det ska finnas en något bättre bild, men har dem inte i datorn (extern hårddisk)
#21 Är det inte mer ett slott :)?

#22 Håller med dig där 
~Jag tror på ödet~

#24 Jag har bra minne ibland i alla fall 
~Jag tror på ödet~

#25 Äras den som äras bör, det är du som tagit bilden =)

#26 Haha, det också 
~Jag tror på ödet~

#25,26 "Huset" måste vara Kylemore Abbey? Det är från början ett slott som en Irländsk man en gång i tiden byggde som present till sin hustru. Nu är det ett kloster och en flick-internatskola som drivs av nunnor. (Jag tror åtminstone det fortfarande är det ) Vi åkte förbi där i somras men var ej in i klostret.
Det ligger i alla fall mycket vackert!

Ååh, vilken natur
. Jag tror jag emigrerar till Irland.