Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävling-utställning-och-evenemang
Läst 1492 ggr
Spader-EliN
0

Debut som stor häst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har chance debuterat som stor häst på dressyrbanorna! red på godkänt på 60,36% i LC:2 och kom 24 av 39 starter :) fick bland annat en 8a på en halt

Akerberg
0

Skoj att debuten gick bra =)

RC71
0

GladBra jobbat!

Murgard
0

Grattis!  Påväg åt rätt håll Glad!

Carduus
0

Roligt!

ambo
0

Grattis!

AKWIK
0

Grattis, Elin! Glad

Carrick
0

Grattis!!!!

Maria-Kavat
0

Vad skoj för er- grattis! Blir sugen själv å komma ut å tävla Glad

colleen
0

Grattis vad roligt att det gick bra!!!

Behöver du göra något speciellt för att få tävla bland stora hästar? Jag funderar på att tävla Cirren bland stora hästar. Då behöver jag inte mäta honom innan heller Oskyldig, men han kommer väl ändå att kunna tävla som ponny i år om han säljs. Eller hur?

(Sorry för trådkapning)

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

#9 Ja han kommer kunna tävla som ponny om han säljs. Men då måste han förståss mätas Oskyldig

colleen
0

#10 Haha, det kan man ju överlåta till blivande ägaren…. Oskyldig Men höjden är lugnt på honom, han lär inte växa över ponnymåttet Skrattande.

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

Grattis Elin!!

[baffinbay]
0

Åh stort grattis! Härligt med en åtta, då blir man RIKTIGT glad !

Clancy
0

Grattis ! Kul att det gick så bra Glad

RC71
0

#9 Du får inte starta honom som häst och ponny samma år.Sen Krävs hästlicens och ett stort tålamod när du rider fram tillsammans med halvbloden Cool

colleen
0

#15 Men licens för ponny/häst krävs väl bara från regional nivå och uppåt???

~Jag tror på ödet~

RC71
0

#16 Ja. Kör hårt! Glad

colleen
0

#17 Vi får se vad det blir. Det finns väldigt många ponnytävlingar i närheten i alla fall Skrattande.

~Jag tror på ödet~

[Heikne]
0

precis, hästlicens från regional och uppåt. På lokal är det bara anmäla förutsatt att han inte gått någon ponnytävling i år. Ägarbyte och mätintyg krävs för att han ska få tävla som ponny. Men då först nästa år.

#15 du har så rätt haha