Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettoff-topic
Läst 1100 ggr
Clancy
0

Våfflor !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är ju våffeldagen idag så jag tänkte fråga er vad ni vill ha på era våfflor, vilket är favoritpålägget ?

Något speciellt recept på våffelsmet som är extra god och ger extra frasiga våfflor ?

Själv vill jag ha antingen vispad grädde eller vaniljglass och det blandar jag ihop med antingen jordgubbs- eller hallonsylt.. mums Tungan ute

colleen
0

Grädde och jordgubbssylt tycker jag är allra godast att ha på Glad, hade inte ens koll på att det var våffeldagen idag.

~Jag tror på ödet~

Lille
0

puh! har just serverat våfflor till 8 damer på dagskonferens…Med grädde o Världens Bästa Farmors-  Jordgubb o rabarbersylt. det blev GOTT!! O igår kom C-mara i fokus medlemmar på 1 natts övernattning i samband med Avels kurs på Flyinge, mycket trevligt att träffa er!! välkommna igen

Akerberg
0

Missat att det är våffeldagen idag… Men ska äta ugnspannkaka till middag, räknas det?

Jordgubbssylt ska det vara på =) (o lingonsylt till ugnspannkakan, eftersom det är bacon i, annars äppelmos)

joyen
0

jag har ett jättegott recept på riktiga frasvåfflor , ska leta reda på det.. jag kan aldrig mer äta ekströms frasvåfflor efter att jag hittat massor m små skalbaggar i en oöppnad påsa, synen lever kvarSkrikandes.

mitt favoritpålägg är hallonsylt och grädde lr glass, när det redan är så pass mkt onyttig i så kan jag lika gärna lyxa på dom enstaka tillfällen som vi äter våfflor.. återkommer m receptet.. kram