Våfflor !
Det är ju våffeldagen idag så jag tänkte fråga er vad ni vill ha på era våfflor, vilket är favoritpålägget ?
Något speciellt recept på våffelsmet som är extra god och ger extra frasiga våfflor ?
Själv vill jag ha antingen vispad grädde eller vaniljglass och det blandar jag ihop med antingen jordgubbs- eller hallonsylt.. mums 

Grädde och jordgubbssylt tycker jag är allra godast att ha på
, hade inte ens koll på att det var våffeldagen idag.
~Jag tror på ödet~

puh! har just serverat våfflor till 8 damer på dagskonferens…Med grädde o Världens Bästa Farmors- Jordgubb o rabarbersylt. det blev GOTT!! O igår kom C-mara i fokus medlemmar på 1 natts övernattning i samband med Avels kurs på Flyinge, mycket trevligt att träffa er!! välkommna igen

Missat att det är våffeldagen idag… Men ska äta ugnspannkaka till middag, räknas det?
Jordgubbssylt ska det vara på =) (o lingonsylt till ugnspannkakan, eftersom det är bacon i, annars äppelmos)

jag har ett jättegott recept på riktiga frasvåfflor , ska leta reda på det.. jag kan aldrig mer äta ekströms frasvåfflor efter att jag hittat massor m små skalbaggar i en oöppnad påsa, synen lever kvar
.
mitt favoritpålägg är hallonsylt och grädde lr glass, när det redan är så pass mkt onyttig i så kan jag lika gärna lyxa på dom enstaka tillfällen som vi äter våfflor.. återkommer m receptet.. kram