Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 810 ggr
kicki13
0

Cnnemara Nytt

Hej

Har inte varit så aktiv här på ett tag, så jag undra har det kommit någon Connemara tidning i år, eller är det bara jag som inte har fått någon.

Hälsningar

Kicki

Appledale
0

Hej!

Jag har inte heller fått någon hittills i år… Rynkar på näsan

colleen
0

Jag fick CN i brevlådan idag.

En egen hingstbilaga var det också, tycker att det är mycket roligare att det kommer så och inte en massa annonser i tidningen Skrattande.

~Jag tror på ödet~

[AlphLauren]
0

Jag fick idag!!

Sassenach
0

Hoppas alla är glada och nöjda! Mamma hade panik i fredags… men vi fick iväg dem då!

Akerberg
0

Fick den idag med =)

Akerberg
0

#4 Känner igen det där… Har haft hand om tidigare ridklubbs tidning =S Ett jättejobb!

RC71
0

#4 Japp! Ni gör ett jättejobb!

Tack Glad

Sassenach
0

Skall framföra hälsningarna till mamma som gör allt jobb, jag bara skryter om det..Flört

AnnaB
0

Hit kom den igår, tycker det är bra att hingstbilagen kommer som en egen del!

kicki13
0

När jag kom hem igår så hade jag också fått den, en underbar tidning,  ni är jätte duktiga som göra den. För den uppskattas verkligen, toppen braGlad

Appledale
0

Jag hade också fått min igår!! Sambon hade råkat lägga den bland reklamen, så jag upptäckte det inte förräns i morse. Tur att jag kollade den!!!!

Carrick
0

#11 Vilken skräckupplevelseSkrattande
Tur att du hittade den!!!

(obs ironiCool)

Camo2
0

Min kom idag, eftersänd från gamla adressen. Mystiskt eftersom de förra kom till nya.

Men jag får väl kolla det. Nu är jag fast för resten av kvällen…

Så mycket snygga hästarCool

Tittut
0

Min har kommit, det blir dagens kvällslektyr. Fast jag visste inte att Ryttmästare Brunius har avlidit.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Rebecka]
0

jag fick min idag

Akerberg
0

Iom att tidningen kommit ut är även hingstlistan på hemsidan uppdaterad =)

Sassenach
0

Fick min igår, försökte ge den till mamma. Men hon ville inte se den sa hon, undrar varför?Oskyldig

RC71
0

#17 Rynkar på näsan Stackars. Ge henne en kram från mej!

RC70
0

Jag har inte fått min :(

walsan
0

Jag för medlemsregistret, så om du skickar din adress till mig, så ser jag till att den ligger på medlemslistan.