Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 885 ggr
AnnaB
0

Godmorgon 2009-03-29

Ingen som hittat hit än? kanske glömt ställa om klockanFlört.

Har i varje fall en "slödag" idag ska ägna mig åt hästarna o stallet, lite vårpyssel i trädgården blir det nog om vädret tillåter……fast det ser inte så lovande ut…

Ha en bra dag alla

[Heikne]
0

Godmorgon. Här är snön påväg att smälta bort, tack gode gud. Idag blir det söndag i all ära. Ska inte göra någonting, har varit i stallet och fodrat hästarna som låg och sov idag när jag kom. Dom hade ju ingen aning om att vi människor ställt om klockan.

Bonnie ska få en välförtjänt vila idag efter tävlingarna igår. Lite löshoppning kanske vi hinner med.

Ha en trevlig dag!

colleen
0

Go förmiddag får jag väl säga!

Tog en liten till sovmorgon sen jag släppt ut hästarna imorse.

Ska se om underlaget tillåter lite ridning? Men det var jättemycket skare innan så det beror lite på om vägen tinar upp. Sen blir det väl till att fundera över hingstvalen nu när premieringen nästan är avslutad.

~Jag tror på ödet~

Carrick
0

God förmiddag!!

Dimmigt och fuktigt…. brrr… ska nog hålla mig inne idag!

Tappsko, is och skare ingen bra kombination…..

Ha en bra dag!!

ambo
0

goförmiddag..rätt förkyld håller mej inne tills i eftermiddag då det blir handla mat och ta in ponnyer.

glo på tv tills dess..

joyen
0

morsning!

trött i dag.. mulet m solen kan anas i skyn. inget särskilt på schemat i dag, bara vara m familjen och ta det lungt, hade lite feber i går så bra att slappa då..

hade.

Akerberg
0

God dag!

Oj vad klockan tickar snabbt idag =O  Satte på datorn för en liten stund sedan bara. Hunnit både göra tårta och lagat mat, samt varit i affären. Resten av tiden vet jag inte vart den flugit iväg faktiskt.

Nu har jag iallafall tittat lite på bilderna från igår, några av dem har jag som ni säkert sett petat in i ett eget inlägg här på forumet

Murgard
0

Glad#6 Tack, Lina!

Camo2
0

#6 Håller med, tiden liksom skenar iväg…….

I dag har jag gjort ett fynd. Sprillans nya nubuckridstövlar, utgående modell på Hööks för 300 krGlad

Ponnyn har fått en "lugn" uteritt som sällskap till helvild kompis med orolig ägare idag. Men det gick bra tack och lov.

Ha det gott!

Mumin00
0

Då var årets hingst-happening i Connemara-värlen till ända. Det blev ju en liten skara som kom till bedömning, men det resulterade ändå i en storhoppande nygodkänd hingst. KUL med stammen!!!

Tack RC 71 och AKW för goda bullar, de värmde i kylan!

Maria-Kavat
0

God kväll! Kul med all läsning o fina bilder från Grevagården. TACK ni som fixar så bra med sidan här inne Glad

RC71
0

Godkväll.

Hemma igen, trötta men nöjda med helgen. Tack till alla som hjälpte till så evenemanget flöt på så bra! Glad

Alla skor är blöta och bullarna slut. Alltid lika kul att träffa alla trevliga connemarmänniskor! Skrattande

Carduus
0

Borta bra men hemma bästGlad.

Det var verkligen en jättetrevlig helg på Grevagården.

Synd på de strukna, skadade hingstarna, hoppas de repar sig och kommer igen nästa år istället.

Snart bums i säng, jobbet väntar i morgon.

Murgard
0

Dags att gå och lägga sig - och drömma om "den rätte" hingsten..Glad till stona.

RC71
0

#12 Håller med. Trist för dom som ej kunde komma. Vet precis hur det känns…Rynkar på näsan