Näpp.
Ridsports aprilskämt var ju bara sååååå dåligt!!!
~Jag tror på ödet~

Jaa verkligen!
JP's var inte mycket bättre… att SMOT-huset skulle hamna 2.5 meter över marken pga att de inte kunde påla längre =P
Är det där med pytteconnemaran ett aprilskämt :) ?

#3 Nej, den finns på riktigt =P

Vi sysslar inte med att lura våra medlemmar
.
Det får andra roa sig med
~Jag tror på ödet~

I Enköpingsposten i dag stod det att lasarettet installerat automatiska mobilavstängare vid huvudingången
. När dom senare påstod i samma artikel att nästa steg blir att kunna läsa av om besökarna har feber via samma system så var det nog inte så många lurade läsare kvar…
Men jag tyckte det var kul!

Sån där automatisk avstängare skulle egentligen vara bra på såna platser där det är farligt att ha på telefonerna!
~Jag tror på ödet~
Här i Gävle Dagblad så har det varit stormit angående Gefle IF´s allsvenska fotbollslag och deras dräkter. De har iår bytt färg på shortsen, från himmelsblå till mörkblå och fansen har varit rasande.
Åter till skämtet, det var att det fanns speciella solglasögon som man kunde ha på sig så skulle det se ut som om de hade himmelsblå shorts.
Rätt kasst skämt och jag som inte läser annat än ridsportsidorna i sportdelen missade det tills sambon kom hem.
Roligaste skämtet de haft här i tidningen var när systembolaget skulle lägga ner och tidningen satte ut en stor artikel om utförsäljning 50%, det var LÅNGA köer på morgonen haha.

På Västnytt sa man att Skövde skulle byta namn. Så nästa gång ni skall till Grevagården på hingstpremiering får ni knappa in "Billingsborg" på GPS:en
. Ha ha ha !!

misstänker att de luras i klubben när de hävdar att Rodrigo Pessoa kommer att tävla i vår stor tävling Stävie ryttarspel 8-10 maj…Men gör de inte det så är det toppen för mig som ansvarig för sponorerna!!
DN hade det där me vip-platser på t-banan, att man betala mer så hade man garanterad sittplats..