Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 895 ggr
joyen
0

skattepengar

fick ett glatt besked i går..

jag ska få tillbaka 21703:- på skatten!!!

hoppas att det finns fler m samma "tur"..

[baffinbay]
0

Oj 21 SÅ mycket… Jag får 2000:- haha

colleen
0

Jag vill också få mycket tillbaka. Får 410 kr woohoo, men sen är det ju för resandet också som ska räknas ut, så lite till blir det väl.

~Jag tror på ödet~

RC70
0

JAG FÅR ÄRAN ATT SKATTA FÖR PAPPAS PENGAR !!!!!Skrikandes

Sassenach
0

Jag får tillbaka redan innan reseavdraget, SkrattandeCool. Tror inte det inträffat på 2 år…

Akerberg
0

Jag har inte fått veta nått än?

Murgard
0

Så nu blir dety en trp,då Flört

AnnaB
0

Får också tillbaka, vet ej hur mycket, företaget ska deklareras också, blir inga pengar förrän till jul i varje fall..

joyen
0

får åxå mina i dec.. ska kolla om jag kan få dom tidigare.. skulle behöva byta bil..

ambo
0

lämnar i juni, restskatt en masse tyvärr, som vanligt, ett aber med egen firma och f-skatt..får tigga av min kära mor i värsta fall..

Maria-Kavat
0

Fick glädjebesked oxå…och då har inte ens reseavdraget skickats in så det blir åtskilliga tusen till kassanCool himla gott!

[baffinbay]
0

December? Jag brukar få före midsommar.. Men då gör inte jag några avdrag.. Ni som drar av för pendling, hur ska det redovisas? Bensinkvitton osv? Hur räknar man ens ut kostnaden med tanke på olika bensinpriser osv? Tänkte göra avdrag för det 2009, 2008 har jag inte kommit upp i över 8000:-

Maria-Kavat
0

# 11 Nopp behöver inte några kvitton. Du räknar ut hur många mil du kör per dag och hur många dagar du kört, sedan gångar du det med milersättningen…tror det blir så! Milersättningen är bestämd till 18,5 så det styr inte du över i om de olika bensinpriserna. Men du måste överstiga 8 000kr som sagt var!

Maria-Kavat
0

# 11 Detta gäller när du åker egen bil…glömde skriva det. Kolla i häftet på s 23…råkar sitta med mitt nu å ska räkna ut det nämnligenObestämd

[baffinbay]
0

Tack för tipsen :)

Hanna-D
0

Får tillbaks ca 3000 kr, mindre än vad jag brukar Rynkar på näsan

Dyblygiad
0

Jag o min man får tillbaka runt 50 000, tyvärr så går det till mindre roliga saker Rynkar på näsan Hade gärna lagt det på en ny Mara.

Akerberg
0

*pust* Fick tillbaka 557:- =) Var lite orolig för restskatt där ett tag…

Murgard
0

#17 Du hade ju lyckats med perfekt avvägning!