Fotobomb

Sötnos!!

#10 Jag har hotat med att raka bort den där tussen under halsen om den inte försvinner i vårfällningen… Haha, får se om det hjälper???
~Jag tror på ödet~
Härliga bilder! Skoj när de kan busa pojkarna, det blir de starka av
är han fortfarande hingst Lilleman?
Fin Lilleman och Smula och övriga
#13 Min WC har en sådan under magen, precis bakom frambenen… den brukar jag klippa bort…. för den faller inte bort vid fällning

härliga bilder på vårbus i hagen! vi väntar också på fällning o att den fina sommarpälsen ska sätta sig så klippmissarna försvinner

Härliga bilder på fina hästar!

#14 Ja fortfarande hingst. Lite stor men har stannat av i växten nu i alla fall.
~Jag tror på ödet~

#15 Tack!
Det låter inget vidare, Smulan har ju en lång rand under magen också. Det blir kanske till att klippa bort det då. Ser så fult ut ju.
~Jag tror på ödet~

Härliga vårbilder på fina ponnysar! Lilleman ser verkligen jättefin ut!

#12 Har funderat en stund nu, vem är det?
LOPPAN !!

Vilka härliga vårbilder!! Vi har tyvärr snö/slask

#21 Johanna har så rätt så. Det är Loppan eller Lover Boy om man ska vara petig, men här heter han Loppan
.
~Jag tror på ödet~

men… men. men! Han är ju VIT ju =O Nyaste bilden jag såg innan så var han ju lite gul också

Ljuset luras lite, han är fortfarande yttepytte lite gul i färgen, inte helt vit än. Kanske nästa fällning? 
~Jag tror på ödet~
#26 tyckte inte han var så himla gul..

#27 jag skrev ju yttepytte lite 
~Jag tror på ödet~

#28 Missfärgad vit? ;)

Rolig bild när han ätar av trädet, dumma är dom i varje fall inte….

Roligt att få se bilder på dina fina ponnyer!
Tack!
Metoden att beta från träd praktiserade en av våra welsh-uppfödningar e. Bostorps Bravad u. Zonetta/ Cognac. Hon började som 1-åring att balansera på bakbenen för att nå trädens grenar.

Jag har lite fler bilder
men de ligger på den andra datorn, så jag fortsätter min bombning imorgon
.
~Jag tror på ödet~

#32 Ser fram emot det
!

Nu fortsätter bombningen…
~Jag tror på ödet~

Härligt ser det ut……fin pålle!!

Tycker Cirren var lik Monia på #43 =)

#41 Tack
. Det gäller att uttnyttja vägarna nu när det inte finns någon annanstans att rida. Är många hovspår där nu… Men jag håller mig i kanten så jag tror inte att grannarna har något emot det.
~Jag tror på ödet~

#44 Monia är lik Cirren menar du väl
han är ju faktiskt några år äldre.
~Jag tror på ödet~

#49 Jaja petnoga =P Men bara på den bilden

Synd att Cirrens mustasch inte syns på den bilden
.
Johanna - har Monia mustasch???
~Jag tror på ödet~
#51 HAHAHA NEJ!! Ingen mustasch !! Men Rollsen i henne med ;)

Båda två ser mycket trevliga ut!

#53 Jag är jättenöjd med båda två men de är väldigt olika, som natt och dag.
~Jag tror på ödet~

#54 Utvecklande för dig som ryttare att rida så skilda typer av hästar! Hur är dom då - kortfattat??

#55 Ja det är jättebra. 
Cirren har alltid varit väldigt lätt med det mesta. Älskar att arbeta och är lättlärd. Blir lite ledsen om han inte helt fattar vad han ska göra för han vill alltid vara till lags. Gångarterna blir bara bättre för varje gång jag sitter på känns det som, och när man sitter och rider ett dressyrpass på honom så vill man helst inte gå av.
Loppan har varit mer ifrågasättande, vill gärna vara med och bestämma. Väldigt smart och lättlärd, ibland för smart… Nu har han i alla fall kommit på att hoppa, det är riktigt, riktigt skoj. (Bara övertyga matte om den saken också
). Har haft lite problem att få honom fram till bettet men nu har han hittat ett bett han verkligen gillar (provade att byta till ett rakt tränsbett, men det var inte uppskattat - så nu har han sitt vanliga bett igen). Riktigt bra gångarter, men sjukt svår att sitta på speciellt i traven.
Nu har jag skrutit lite till om mina pojkar
, hoppas komma ut på tävlingsbanorna lite i vår så att de förhoppningsvis blir sålda och kommer till ett par duktiga ryttare som kan tävla vidare uppåt i klasserna på dem.
~Jag tror på ödet~

Gullig bild! Hur gamla är gossarna ? 

#56 Dom kan väl inte bli svårsålda? Jätterar bild!

#57 Nu är de åtta år snart
tiden går fort. På bilden tror jag att de är två-tre år.
~Jag tror på ödet~

#58 Bara folk kommer och tittar så är de nog inte svårsålda. Ska lägga ut de framåt våren igen och se om det är lite mer fart på marknaden, i höstas var det segt i alla fall.
Men sen gör det inte jättemycket nu när jag inte har något arbete, jag har ju något att fördriva dagarna med
. Inget ont som inte har något gott med sig…
~Jag tror på ödet~

Tjolahopp! Såg skoj ut ^^ Fina pållar med
Härligt när man äntligen kan komma igång ordentligt! Fina bilder förresten. Har ni paddock vid er gård?

Jättefina bilder! Så underbart med en snöfri upptorkad ridbana! Lyckost!!

Vill tacka för alla snälla ord om ponnyerna även om jag inte svarar varje inlägg
.
#66 Ja, den lyxen har vi. Den byggdes ganska snabbt efter utflyttning till gården, den är jättskön att ha!!!
#67 Snart kommer våren till er också!
~Jag tror på ödet~