God Morgon 6/4 2008
Är det bacillerna som spelar mig ett spratt, eller finns det ingen godmorgontråd?
Kommenderad hemmavistelse från jobbet idag. Ont i hela kroppen, inkl. höger öra. Hostar o kraxar. Blä!
Påsklov så jag är ensam uppe..känns jättebra efter igår då Ambo verkligen gick hur bra som helst. Känns som han tagit ett kraftkliv uppåt, han orkar svänga runt på 5öring han har spänst hela vägen. Jätteglad för denna underbara ponny.
Ska på stan och äta lunch me gammal kursare jag ej sett på kanske 15 år..gå o kolla lite kläder en stund i city även, nåt jag aldrig hinner längre..
och lite jobb blir det väl också

#1 Härligt med framsteg! 
Strålande vackert här i dag också. Grässtråna har letat sej upp invid stallväggen
. Båda stona har nu halvfulla juver på mornarna. Drömde om två stoföl-vi får väl se. Jag hade ju lite svårt med könsbestämningen förra våren…

Godmorgon från
Lotta
Lite halvkrassligt här också, men det hör väl till. Storhandling stor på tur efter att barnet kommit till dagis, och sedan ska Elin ha en kompis här som ska med till kvällens ridskolepass.
Det solar ute och jag har sol i sinnet, så det ska nog bli en bra dag idag också.
Ha en fin vårmåndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon,
o krya på er ni halvkrassliga…
Sol idag igen, ska ägna dagen åt hästarna o att sy färdigt det gräsliga båtkapellet……inte är det lätt att nå in mot mittendelen med symaskinens nål, det går ju inte liksom att knöla ihop på något vis, tacka vet jag hästtäcken i såfall….
Ha en bra dag alla!
#2 ja! och nu kolla jag resultaten de kom ju strax utanför placering i Lätt A med jättebra tid, så nu är det nära! Vi drog innan resultaten var klara i Lätt A. Eller 1,10 meter som det heter nuförtiden..
God förmiddag!
Stämbanden är inte i ton idag heller, och eftersom det stundar operation så ska jag inte slita ut dem, det är helt fel ställe att sitta på ett callcenter när man har stämbandsproblem, och ja, de har blivit värre sen jag började.
Letar nu jobb till 100% i skåne, någon som känner någon så hojta till!
Monia har inte ens halvfullt ljuver.. MEN HON ÄR REN !

God morgon!
Var uppe tidigt och släppte hästarna men blev en tupplur till efter det. Solen skiner idag igen, men hästarna ska få välförtjänt vila idag och imorgon. De har i princip fått vara ute och röra sig varje dag sen snön försvann.
Sitter och funderar på hingstvalen för fullt, men det börjar klarna lite tror jag. Inväntar Beautys gultest resultat, hoppas det inte dröjer för mycket.
~Jag tror på ödet~

#7-10 Undrar vem det är som fiskar poäng nu ;)
#11 men eller hur !
COLLEEN - WE ARE WATCHING YOU !
God morgon!!
Solen skiner här i roslagen och jag funderar på vad jag ska hitta på idag…? Kanske ska jag rengöra transporten lite, borde byta till sommardäck på den…
Men det får bli en annan dag, ska åka in till täby ikväll och galoppa på banan med Zinzano…
En rolig sak var en kompis var med i stallet igår en snabbis när jag mockade ur boxen. Då kom precis hästens medryttare och tog in zinzano och min kompis utbrister (hon har inte sett hästen sen i höstas) "Har han gått ner i vikt" 
Yess! Det har han! Har bytt foderstat helt och hästen har "rasat" i vikt, eller nej men skillnad syns nu på bara tre veckor. Nu ska bara vinterpälsen bort också!
Han börjar bli riktigt fin nu!
Han är ju en sån som blir fet av att bara titta på mat, hehe.

Haha, jag fick upp server unavaliable tre gånger så jag tryckte många gånger på skicka svar…
~Jag tror på ödet~

#15 Åh, så fin hon är! Lycka till idag!
Jobbar till 14.30, sedan blir det att fortsätta därhemma.

#15 Stiliga!
Oj, vad apelkastad hon blivit! 
Skicka gärna bilden till min mail så kan jag lägga ut på hemsidan…
Gokväll!
Första dagen på nya jobbet idag, började redan vid 6:00. Fick dock gå upp redan vid 4:30 och åka lastbil med ex-kexet in till Norrtälje. Trött! Jobbade sedan till 14, och paltade mig hem till den soliga balkongen. Längtar intensivt efter att få åka hem (dvs ut till Väddö) men det blir inte förrens på onsdag. Det är så härligt nu när isen gått och det äntligen börjar spira i backen! Var och träffade småkalvar i helgen och fick lammabstinens, de är så himla söta när de får komma ut för första gången och rejsa runt i hagen.
Ny arbetsdag imorgon, inställning kl 6 igen. Får nog bli en tidig kväll…

#18 Vad jobbar du med?
Butiksmedarbetare på Rusta, dvs plocka varor, serva kunder och sitta i kassan. Helt okej, har redan jobbat i butik i många år och kan "jobbet".

God kväll på alla er natt suddare!
Fick smita hem lite tidigare idag efter jobbet pga extra insatt personalmöte, det skall bli om organisationer. Kul va? Mötet var kl.14:00, vaknade första gången vid 10 av en galen motorsåg. Gav upp omsomnings försöken vid 12 och käkade resterna av gårdagens jordgubbspaj, GOTT!
Ne nu skall jag jobba lite och försöka hålla mig vaken.