God morgon, påskdagen 09!
God morgon!
Nu skall jag hem och knoppa några timmar, innan jag skall försöka ställa tillbaka dygnet. Vi (vårt skift)har haft vår sista tryckning av aftonbladet, de skall spara pengar…
Diska och städa ligger på planeringen.
Ha en fortsatt trevlig dag, den ser ut att bli jätte fin i Roslagen!
God Morgon!!
Ett par plusgrader än så länge, solen skiner från klar himmel och det ser ut att bli en strålande dag idag!
Hästarna har fått sova inne inatt, de var inte så glada när det började smälla lite här och var igår kväll. Nu är de iaf ute igen.
Ev står häst tvätt på programmet idag, får se vad som hinns med…
Igår löshoppade vi hästarna…. ja hoppade å hoppade, inte så högt men kul hade de. Första gången för den "lilla", hon tyckte mest det var kul att få springa lös på ridbanan
, även om hon även tog sig över bommarna.
Ha en fortsatt bra dag!!

GOD MORGON!
Vaknade tidigt i morse. Har ingen persien så de dagar solen skiner är det svårt att sova. Solen skiner alltså idag:)
Planerar att städa och tvätta transporten samt köra ner trädgårdsmöblerna till stallet. Ska även hoppa lite med Gondor idag. Det är så skönt nu när ridbanan är i toppform. Faktiskt lite svårt att slita sig från den:P
godmorgon..lugn dag, släppa ut ambo o förbereda för morgondagens tävling. Bara en klass rätt soft 
Tar tillbaka det jag skrev om sol….. verkar inte hoppfullt längre utan mest mulet och +5 grader…..
Hoppas ni har bättre tur än jag
God morgon! Blir inte många knop idag, förkylning som heter duga har anstormat min kropp. Igår reds det en sväng. Gick bra o han lyssnade fin. Imorgon blir det hoppträning me gänget i stallet. Skoj!
Godda!
Superväder, varmt och dörren öppen hela dagarna! Inte ett moln så långt ögat kan nå. Fick ett MMS från Maggie imorse, och en fin bild på henne i vagn för första gången. Tänk att det går så fort, för tre år sedan kom den redan då välväxta lilla damen till världen. Känns så himla bra att nya ägarna är supernöjda, och hästen verkar mer än nöjd hon med.
Lugn påsk, viss godisförätning dock…Ska ha påsklov nu i en hel vecka, skönt!
Se till att komma ut i fina vädret och få sol på näsan nu allihopa!
God dag!
Har stått på crossbanan ett par timmar men åkte hem för att försöka göra lite nytta medan grabbarna blev kvar. Rätt kul att se nåt annat än 4-beningar ibland.
Ska fira en gammal kompis som fyller 40 i eftermiddag, så det blir väl att byta vardagsjeansen mot något vettigare till dess.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Gokväll,
Har idag besökt svärmor på hemmet, promenerat och städat. Sonens kompis ska sova över. Skjutsat o hämtat Astrid till o från stallet. Camomille ska också göra en start i morgon, Sundby.
Ha en trevlig kväll!
God kväll.
Ska åka och titta på Mara nästa helg, inte till mig men tillräckligt nära för jag kommer få pyssla och rida så mkt jag vill. Och lägga mig i allt 
Go kväll i stugorna!!
Det blev iaf en härlig dag trots att jag inte trodde det tidigare.
Har precis kommit hem efter en skrittur längst vägen med B.. gôtt

God Kväll
Ägnat helgen åt att göra ingenting, + tvätta och skrapa färg på transporten.
Härligt väder, runt 15 grader och sol har vi haft!
#2 Vill också ha en ridbana igen…. :(