Forumets framtid
Jag tycker det vore jättetråkigt om forumet lades ner. Jag förstår mycket väl sajtvärdarnas situation och att de nu har ledsnat på att vissa inte kan sköta sig.
Jag skriver inte så ofta här, tycker det är svårt när jag inte ens äger häst överhuvutaget och kan då inte bidra med så mycket tycker jag. Kanske kommer jag att börja föda upp connemara igen någon gång i framtiden och då är det guld värt att denna sida finns så jag kan ta del av vad som händer i connemaravärlden och hålla mig uppdaterad på så sätt.
Jag tycker att det är jättekul med tävlingar och spänningen med väntande föl, se bilder från olika tävlingar etc etc, men jättetråkigt när folk kommer in och stör den förut så possitiva andan som jag upplevt har funnits här tidigare. Nu känns det inte lika kul längre att besöka denna sida och läsa om vad som hänt när jag framför allt ser ett visst namn…För detta namn har för mig presenterat sig som något mycket negativt, inget positivt har ju hittills kommit från detta namn så allt som har med SCS och dess medlemmar, regler etc att göra tycks det bara vara fel på…Den uppfattningen jag fått i alla fall..
Problemet som jag ser det är att så fort detta namn har uppenbarat sig så har flera valt att svara och med detta nästan betee sig på samma sätt, varför ? Det bästa är ju att ignorera, för svarar man så bryr man sig om vad personen tycker och tänker, eller hur ?…. Skicka pm och ta det privat istället så vi andra slipper se det. Ignorera personen helt och hållet och svara den inte.
Nej, jag röstar för att forumet ska vara kvar och jag hoppas personen, du vet vem du är, kan komma med lite positiv anda här istället så det blir roligt att läsa inlägg ÄVEN från dig. Ta allt negativt privat med berörda personer istället så vi slipper se det här, så kan vi förhoppningsvis få tillbaka den trevliga andan på detta forum. 

Håller helt med! Bara jag som inte kan läsa artikeln om forumets vara eller icke vara? 

#1 Det ska vara ordnat nu???
~Jag tror på ödet~

#2 Japp! Nu funkar det. Tack! 
Jag kunde inte heller komma in och läsa det först, men sen gick det efter det att jag frågat om det. Det var när jag läst det som jag skrev denna tråd.
Nooooo detta forum får icke läggas ner! Mkt bra förslag från #1 att pm:a privat och sen försöka va lite glad och positiv - biggan
Kom igen, det är vår i luften och vi är snääälla här!
snälla sajtvärdar håll ut!!
Huga. Jag blir ledsen bara jag tänker på att inte få prata me er om kvällarna

.