Godmorgon 090414
Tillbaka till vardagen efter ett välbehövligt lov! Gör en mjukstart och tar ledigt åtminstone halva dagen. Ska kolla upp om det är löshoppningsträning idag. Ska i så fall premiärhoppa med China.
Ha en bra dag!

Tänkte väl att det skulle hinna bli en dubbel:P
Jag svarar här då eftersom det blivit 1 svar..
Lite segt här ska försöka jobba några knop. Blir att åka ut och täcka ponny då det verkar rätt kallt idag plus regn.
God morgon!!
Mulet och tråkigt idag, men det är ändå 5 grader varm!! Skönt trots allt. Hästarna såg lite trötta ut nu på morgonen… dags för en natt inne kanske..
Ont i nacken/skuldror idag, men ska iväg på masage i eftermiddag. Ska bli såååå skönt, då kanske det släpper ngt
Ha en bra dag!!

God morgon!
Solen lyser med sin frånvaro så att säga, hoppas det inte börjar regna idag. Skall åka med min katt till veterinären om han har tid att ta emot honom.
Annars blir det nog en vanlig lugna dag på min lediga vecka.
Ha det gôtt!

härskiner solen efter en regnig dag i går.. hästarna sov inne i natt och behövde nog det..
ska till fk på möte strax, urk…
Jag somnade halv nie igår, trött efter påsken!!
Men idag är ingen vanlig dag för idag är AlphLaurens födelsedag 

#6 Grattis!!
Slänger in en fråga; Ang ston som haft föl i unga år. Går 6-åriga ston som 5-åringar på kvalitetsbedömning, eller gäller det bara 5-åringar (som går som 4-åringar)??
Jag får väl hoppa på denna tråd, då vi lyckades göra en dubbel!
Grått och mulet idag. Barnen har påsklov, men jag måste försöka jobba lite trots det, efter alldeles för mycket ledigt. Först väntar dock all disk efter gårdagens familjemiddag. Idag saknar jag en fungerande diskmaskin…..
Ha en fin tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Lite öm i kroppen efter gårdagens arbete men det är som det ska
.
Ska ringa in lite offerter på kakel/klinker i dag besöka ett byggvaruhus efter jobbet och ta slutgiltigt beslut ang golv i sovrummen. Hatar att ta sådana beslut
.
Kanske åka på Arnold Assarsson-träning som publik i kväll.
Det är nog allt jag hinner med…
Ha det bra alla!
# Grattis
God förmiddag! Vädret är hyffsat här idag. Hoppas kunna pyssla lite hemma med dittan å dattan
Hopptränade igår och kusen gillar inte små hinder. Blir så loj och nonchalant då…några tips? Ska göra lite mer tekniska övningar nästa gång.

#6 Grattis!
Här är mulet, men relativt varmt. Ska slänga i en maskin tvätt tänkte jag, samt byta lakan
Tack tack alla!! Här skiner solen och det är varmt som tusan! Igår var vi på galoppen och rejsade! Vi fick rosett (alla som var med fick det *viskar*) 
Men kul hade vi!! Har inte fått några bilder än men dom lär vara coolare än förra veckan för jag fick låna galoppsadel igår, haha
För övrigt har jag ont i lårmusklerna idag hehe
#12 Vi planerar att åka dit måndag 27 april om det är på g då! Grattis!

#12 Grattis på den stora dagen, känner du dig någe äldre och gaggigare nu då?

Katten börjar pigga på sig lite efter besöket hos veterinären, men han är fortfarande lite groggy.
Haha tack tack!
Javisst, jag känner mig så gammal och tantig så jag nog ska våga åka på en lingondressyr på ridskolan på söndag, haha

#15 Men gratulerar! Lingondressyr?
Är det som caprilli-skritt o trav? 

#16 Tack!!
Blåbärshoppning och Lingondressyr = träningstävling clear round hehe
#15 Påminner mig om när vi, ett antal något äldre ryttare i klubben, reagerade starkt på den åldersdiskriminering som vi blev utsatta för när vi inte fick starta i "Barbie Cup"(åldersgräns, vill minnas max 16 år?). Så vi startade kärringalternativet "Kulla-Gulla Cup" för damer 30+ hopptävling på lektionshästar. Man har inte roligare än man gör sig
. Vill minnas att Penny Lane (e RC 4) ingick i hästmaterialet, liksom Hagens Gigolo. Mkt trevligt, inklusive utvärderingen (fikat) efteråt.
Apropå ingenting.
Hej.

#15 Aktare! Kanske tar med mig ett plakat till helgen…

Grattis på födelsedagen AlphLauren 
~Jag tror på ödet~

Godkväll…
har inte lyckats komma in på internet på hela dagen, men å andra sidan har jag inte haft tiden till att sitta här heller,
sol o 20 plusgrader idag, härligt, var ute med Linus på promenad nu på kvällen,
På återhörande i morgon (hoppas jag)
Ingen som visste svar på hllw:s fråga #7?
Undrar
En annan nyfiken

#22 Jag tror att de går som femåringar.
~Jag tror på ödet~