God Morgon 15 april
Va? Är JAG först? Dagen började bra, -2 och rimfrost i gräset. Tack vare min omtänksamme make hade pelargonerna i växthuset klarat natten. han ställde in ett element i går (!) och si, vi hade + 12 i morse och de små plantorna så mycket nöjda ut.
Nu väntar ny drabbning med vårt nya lönesystem på jobbet…
God morgon!
# 0 Kom just på att växthus är kul, men kräver mycket skötsel. Vårt fick lämna plats åt en lekstuga, när vi började vara borta under flera veckor när mor och far köpte sommarhus. Svårt med växthus om man är borta länge, men kul var det!
Här är det fortsatt påsklov idag. Får se vad det blir av denna dag.
Ha en bra onsdag allihop.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon
Jag har sovit i 16 timmar, i 3 dagar nu. Jag är helt slut i huvudet. Ska till vårdcentralen idag och se så att jag blir frisk, hostar fortfarande förskräckligt och nu har jag fått ont i bröstbenet. De ringde ifrån jobbet igår och undrade om jag var död. Hehe, kunde inte glädja dem med det. Det värsta är att jag ska vara sjukskriven hela maj för min stämbandsoperation.. och jag kommer inte tillbaka sen utan jag säger upp mig 1 maj, mina stämband klarar inte riktigt att prata i 10 timmars pass konstant, de går sönder. Så det har blivit lite kaos soo too speak.
Hoppas att fölis behagar komma ut snart.. D e tråkigt o vänta :) Har inte sovit i stallet, för det har verkat väldigt lugnt, och jag har inte hört något utav stallägaren heller.

#2 Krya på dig! Även om du är otålig efter fölis hoppas jag att du hinner tillfriskna lite först så att du orkar vara med fölet och Monia hela dagarna sen. 
Mulet och småruggigt var det här. Bara tråk på jobbet. 

God morgon,
Sol o fint igen, hoppas hinna vara ute lite o njuta av det,men kommer å andra sidan ingenstans då jag har lämnat bilen på verkstan, något gnisslande ljud har hörts på obestämbart ställe
, hoppas nu det inte är något dyrbart bara

Ha en bra dag alla o #2 krya på dig!

#2 Se till att bli frisk nu gumman!
Här är det mulet idag. Lite trist, igår regnade det lite grann men det är ju bra så gräset kan växa.
Ha en fin dag.
~Jag tror på ödet~
#2 ja vila dig du sen blir det full fart! gud så underbart med en connemarafölunge
me want one
Här är det också lite segt me ritning som måste göras om delvis, villaägarna kan va så ombytliga 
Nä, ute i stallet vill jag va och stå och rykta och pyssla
Morrn!
Uppe med tuppen…eller inte. Har påsklov, blev idag inringd av chefen och ska jobba morgonpass hela nästa vecka. Då blir det uppstigning kl 5 på morgonen. Har inte gjort mycket de senaste dagarna, bara knatat runt hemma och slappat. Och legat i soffan med bäbisdatorn i knät och surfat. Idag borde jag spola och tvätta vinterdäcken och lägga dem i garaget, men det kanske man kan skjuta på. Mulet är det också, solen var bara framme en stund och visade sig.
Krya på dig Johanna, långa vaknätter kan göra den friskaste helt slut! Hoppas hon ploppar ut ungen snart, även fast förstagångare gärna kniper lite extra.
Denna duktiga mamma klämde ur sig ungen efter exakt 11 månader!

Goddag
Regnat i natt, och nu ser man hur gräset växer =O
Jobbat som vanligt, tog bilen dit, orken efter influensan eller vad 17 det var jag hade har inte återkommit, så det är ju bättre att lägga energin på jobbet än på att ta sig dit!
Opererat datorn nu igen… nu funkar ljudet en stund iallafall! (Var sitter ljudkortet?)
Ska äta lite och sen är det stallet som gäller. Rider nog inte så långt idag, sist red vi 15 km, fast i långsamt tempo. Borde ge oss ut och trava upp lite flås, men då blir det en såndär lång runda igen, för de närmsta vägarna går inte trava på… besvärligt!
God efm! Ridtur avverkad. Ngt busig häst i blåsten…fick springa av sig och rejsa i skogen. Skoj så länge man sitter kvar 

Såå kallt idag. 3 grader och snålblåst. Fy och usch!
Har gått och haltat en tid, och idag, äntligen ,blev ett läkarbesök av. Leden närmast hö pektå (i foten) var inflammerad och sprutades med cortison (jätteskönt,…eller inte…). Ledbesväret beror på att pektån ej uppför sig, så nu har den remiss för operation, för att få den på bättre tankar, sas.
Lillen ska penicillinsprutas 5 dagar till. Han verkligen avskyr det, så det är med visst besvär det göres. Ska strax gå ut och få det avklarat.

hej..
säger väl god kväll jag då
här har det packats skoter och kälke samt kläder och ved och…. jag allt känns det som..
vi åker till fjällen i morgon för första ggn på 8 år!! ska bli skönt m ändå lite jobbigt att släppa "alla" djuren hemma..
kommer åter på söndag så det är längsta semestern vi haft på 5 år.. bort bra m hemma bäst..
gonatt!