Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettlek-och-tävling
Läst 2391 ggr
monsterpony
0

20 frågor...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller så många det nu behövs. Glad

Reglerna är som följer: Det går ut på att gissa ponnyns identitet. För att göra det får du ställa frågor, men bara sådana som kan besvaras med ja eller nej (tex Är det en svenskfödd ponny?). Använd frågorna till att ringa in ponnyns identitet. För att underlätta kan man tex använda SCS eller ICCPS  stamtavlesök eller Aramennoc. Segern och äran går till den som först gissar rätt. (Skulle du veta vem det är på direkten så får du gärna avstå från att säga vem det är för spänningens skull…)

Hoppas ni vill vara med…Tungan ute

tjoffsan
0

Är det en hingst?

monsterpony
0

#1 Nej…

tjoffsan
0

Är det ett sto?

monsterpony
0

#3 Nej Flört

colleen
0

Räknas en gissning på namn som gissning? Är det här en gissning Tungan ute?

~Jag tror på ödet~

monsterpony
0

#5 Öhhh… Jag tänkte inte bry mig om att hålla räkningen på gissningar utan bara låta folk gissa på tills ni kommit fram till vem det är, så kör hårt du bara. Tungan ute

colleen
0

haha, såg inte det där "eller hur många som behövs"… Både syn och minne verkar inte vara vad de en gång var Oskyldig.

Har hästen varit med på svenska riksutställningen?

~Jag tror på ödet~

monsterpony
0

#7 Oj, vilken fråga… Nej.

hannan
0

Således en valack? (Inte sto och inte hingst, jag har en fantastisk slutledningsförmåga!)

ambo
0

är det en Hagens?

monsterpony
0

#9 Ja. (Kunde ju ha varit en hermafrodit också… Flört)

Nu kommer jag inte att kunna svara på fler frågor i kväll, sorry, så ni får fylla på så länge så tar jag svaren i morgon.

monsterpony
0

Okej, hann med en till…

#10 Ja…

Akerberg
0

Har han tävlingslicens?

ambo
0

Hagens Evening?

MrsM
0

Heter pappa Zephyr?

monsterpony
0

#13 Vet ej

#15 Ja (svansfästet?)

#14 Ja! Rätt! Hagens Evening är det. Bra jobbat! Glad

ambo
0

shiet pomfriet! Första ggn jag gissar rätt i detta forumet SkrattandeSkrattandeSkrattande

Kollade på Aramennoc!

Inlägget är låst för nya kommentarer