Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävlingsresultat
Läst 1139 ggr
ESJE
0

Ungponnyutställning 19/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit på Ungponnyutställning idag i Nybro. En connemara visades och han var en god representant för rasen.
1-åriga Justin Rambler e. Coosheen Finbarr RC 99 u. Lofty Jolly Rambler RC 812, fick fina 98897=41p och ansågs vara en stort framtidslöfte som avleshingst. Domare var Helena Kjättström. Grattis!

[baffinbay]
0

Spännande, väldigt kul att en så pass ung ponny visar gångarter!

Denna kommentar har tagits bort.
Biggan3rd
0

Varför är det bara Baffin Bay som grattar nu?

GRATTIS från mig också, (som inte gillar grattistrådar), 41 poäng för en ettårshingst kan väl inte vara vardagsmat?

ELS
0

GRATTIS från mig också! Han ser jättefin ut! Glad Jag är ju mycket förtjust i Finbarr Kyss så det är roligt att en son fått så bra poäng!

Murgard
0

Fin ung kille! Lycka till fortsättningsvis!Glad

monsterpony
0

Stort grattis till ägare och uppfödare! (Är det du ESJE?)

Vad ljus han är redan! Förvånad Homozygot kanske?

colleen
0

Grattis till fina poäng, speciellt gångarterna, vad månde bliva???

~Jag tror på ödet~

Dyblygiad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis!

Jag gillade honom redan då han kröp ut transporten. Hann dock inte fota själv men maken som var på plats lekte litemed den för dagen inlånade Nikon D3an. Tyvärr så lekte han lite med ljusinställningnen…..

men en ljus bild blev det i solljuset.Glad

7223
0

Det var verkligen en jättefin unghingst! Han verkar ha nedärvt sin fars fina hals och halsansättning. En sådan front är det inte ofta man ser på Connemarorna av idag, många av dem har halsar som börjar mellan frambenen och det är verkligen inte bra.

Hoppas att han utvecklas fint i framtiden och med sådana gångarter redan nu så borde det bli en riktigt fin bruksponny också, en komplett individ alltså med fina gångarter och mycket god rastyp! Kul att se och det ger hopp för framtiden!

Maria-Kavat
0

Grattis! Vi får hoppas att han sparas och visas framöver mao!

Wichita
0

Grattis vilken fin liten kille, önskar ägaren all lycka till i framtiden!