Godmorgon måndag den 27/4
åter en solig och fin morgon.
Ha en bra måndag!

God Morgon!
Som vanligt vet ingen något om vad jag ska göra idag =P Så jag försöker ringa chefen men han svarar inte så jag får väl åka o ta en trappa så länge… har lgh idag igentligen.
Ser ut att vara fint väder idag iallafall!
God morgon!
Jättefin morgon här med strålande sol. Det skulle faktiskt behövas lite regn, men det är klart trevligare med sol på kort sikt.
Har stått och krängt korv och pasta i två dagar på crossbanan och ska väl ta tag i det som inte blivit gjort i helgen pga det.
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon..ska rita klart en ritning på förmiddagen..försöka jobba undan innan Valborg! Då jag ska stå vid slottet me min mamma och titta på Beridna Högvakten 
God morgon,
sitter på jobbet. Min tjejkompis fick ett russföl inatt vid 23 (e. Parat u. Delta Dar) de trodde fram tills för 10 min sen att det var en tjej.. men det var en kille.. 
Monarch ville INTE gå ut i morse, han stod emot så mkt han kunde. Inte ens när mamma stod utanför och ropade på honom ville han komma ut ur stallet. Så med viss övertalning fick jag honom till slut att komma ut och trava med mamma..
Han har trevlig trav iaf ! 

God morgon. Har varit och flytat runt på sällskapshästarna. Peach har kastat sig under natten och slitit sig lös från sin uppbindning, tack o lov så kommer hon ingen stanns då hon står i box. Candrah tyckte att det var skönt att få komma in o sova en stund. Det kommer bli pyssligt en bra tag framöver…..
Frukost först och sen rensa bland bilderna jag tog i går……

#5 Härligt med rörliga ponnyer
!

Eftermiddag redan…
Sol o 21 grader ute o jag harsuttit med papperarbete hela dagen, o nu är till o med deklarationen klar!
rapport från hagen: Lugnet råder, än så länge i varje fall…
Ha en fortsatt bra dag

God kväll!
Har haft fullt upp idag och är helt slut. Inte så mycket på grund av allt jag hunnit med, det har nog mer med allergin att göra. Suck.
~Jag tror på ödet~