God morgon 2009-04-30
Valborgsmässoafton idag, men det blir nog inte mycket till elda i den här torkan. Vi får se vad markägaren bestämmer.
Ska roa mig med att göra några pass nu på förmiddagen, sedan får jag se vad som hittas på.
Hoppas ni alla får en bra valborgsmässoafton idag och grilla försiktigt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jag ska klippa håret och sen springa ner till slottet där min mamma väntar. Vi ska se Beridna Högvakten samt spana in kungen
Handla lite god mat sen och softa hemma tror jag.
Godmorgon, ska alldeles snart packa mig in i bilen och åka till Ockelbo, ska hem och rida och sedan jobba några timmar. Ikväll blir det lite festligheter med "tjejjerna", hoppas hela dagen fortsätter vara såhär solig, det är UNDERBART! :D
#2 Ja du kanske spanar in prinsessan 

God morgon,
sol o härligt igen, lite vanliga vardagssysslor väntar idag, ska iväg o fira valborg ikväll, få se om det blir någon brasa eller inte, de har tydligen inte gått ut med eldningsförbud i varjefall….
God Morgon!!!
Härligt väder denna Valborgsmässoafton!!
Jobbar till 12 idag, sen ska jag på massage + att jag ska prova spikmattor…flera modeller
Har ju provat den svenska…. varit bättre i ryggen de senaste veckorna än vad jag varit på läääänge.
Så en matta ska inhandlas… ska bara bestämma mig för vilken modell 
Ha en härlig Valborg där ute och var försiktiga med eldningen !

God morgon!
Här skiner solen så vackert, vi fick en skvätt regn igår men annars lugnt på den fronten. I kväll blir det grillning med familjen och en kompis som kommer på besök, det skall bli gott.
På jobbet har vi haft vår sista tryckning av Aftonbladet nu på morgonen och de bjuder på smörgåstårta.(Sen när har man ärtor i smörgåstårta?) Vi har även fått reda på att 75% av våra servicetekniker försvinner, får sparken/pension. J-vligt korkat enlig mig iaf.
Ha en trevlig Valborg!

Goddag. Ska strax till stallet, hovis på ingång. Nu åker vinterdäcken av ;) (dvs snösulorna lär väl inte behövas igen förrän till vinterkanten…)

i dag firar jag å gubben 10 år tillsammans!!!
tiden går fort när man har roligt:)
var ut på en promenad m alla tre hästarna i går, det gick faktiskt bra m joy åxå. vi gick i ca 40 min ovh hon gick först m mig på helt nya marker och blev inte rädd en gång! tuffing…
åker i dag norröver till svåger m fam över helgen, hade!

#8 GRATTIS i efterskott! Får ta en grttissväng senare
med användbart hus… Hälsa Cissi m fam