Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 564 ggr
Tittut
0

God morgon 2009-05-02

Solen skiner men det är kallt i luften.

Jag ska snart iväg och titta på när sonen kör crosstävling, men måste mata hästar och köra dottern till en kompis innan dess. Sedn blir det nog storstädning av huset till eftermiddagen. Det börjar bli mer än hög tid för det.

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

AnnaB
0

Godmorgon,

här var inte många vakna….

Har några akut lagningsjobb till att börja med sen ska jag ta det lugnt resten av dagen, Cheesen har vilodag i dag efter gårdagen tävlingar..

Ha en bra dag när ni nu vaknar!

Carrick
0

God Morgon!!
Ännu en dag med solskenth_loveshower

Lite slö efter att ha haft kalas igår och idag blir det gammelbilar och cruisning.

Var ute på en skön barbackatur igår kväll på en häst som inte gillade fåren vi passerade.. haha.. trodde hon skulle gå i taket fullständigt…

Ha en fortsatt bra majdag !!

Akerberg
0

God morgon!

Idag står det städning på programmet.. suck, dammråttor och annat anfaller numera när man öppnar ytterdörren =O Blir så när ingen hinner städa i veckorna o man inte är hemma på helgerna…

Igår släppte vi pållarna på bete på riktigt, de blev glada =)

Bullemor
0

Frukosten är uppäten, kaffet uppdrucket och strålande vackert väder!

Idag väntar fortsättningen på förrådsrensningen och förhoppningsvis en korvgrillningsutflykt med barnen också.

Ha en fin 2.a maj allihopa!

lil-sis
0

Funderar på om jag ska försöka tapetsera köket eller om jag ska åka iväg och köpa färg. Problemet med färginköp är jag att då även måste passera femtioelva godishyllor och idag är det svååååårt att låta bli.

Men tapetsering innebär en mängd småpyssel pga hur köket är inrett etc och då är pensel bra mkt lättare.

Slutar säkert med ingenting, vilket är onödigt eftersom jag är ledig imorgon också.

RC70
0

God eftermiddag!

Idag har jag varit på Lovö med min tystnad och tittat på betessläppet hos Arla-Elin :) Det var mkt trevligt och vackert väder, jag är ganska solbränd nu.

Snart klarat av 2 hela dagar i tystnad, ganska påfrestande.

lil-sis
0

Det fanns ingen färg. Så jag TROR att jag tar 10-bussen till UPpsala imorgon och handlar där. Lite färg och sådär. Så det är gjort och sen får jag kolla på gardiner och sånt under veckans gång, är ledig på torsdag nästa gång :)

ambo
0

Lite sent omsider..hemkommen från stallet, allt förberett o klart till morgondagens tävling reg på Sorunda, 1,0 och 1,10. ska sluta säga de gamla benämningarna det sitter hårt åt..

blåste lite elakt kring stallknuten, ska de bli dåligt väder i morrn tro?

[baffinbay]
0

#8 Är det alltså LA / MSV ni ska start? Eller? Jag har varit borta från hopptävlandet för länge känner jag ;P

Lycka till iaf :) Vi får väl rapport imorn hoppas jag! :)

Akerberg
0

LB o LA blir det väl?

ambo
0

LB och LA ja. Vi håller på o samlar på felfria grund LA. En är klar av tre. Det får ta den tid det tar. Glad

[baffinbay]
0

Ja det stämmer ja, hehe som sagt, har inte startat hoppning sedan… hrm… Delight var fem, alltså två år sedan men det var bara en LD. Har inte tävlat hoppning sedan jag var 13 år dvs Bponny ;)

ambo
0

#12 Det är lite jobbigt det nya med att skriva höjd istället för Lätt D osv. Men man vänjer sig vartefter..

[baffinbay]
0

Troligen blir det smidigare, när man lärt sig! :)