God morgon 2009-05-03
Ingen som orkat skriva en god morgon tråd ännu?
På väg till stallet, men skulle bara säga hej först!
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God Morgon!!
Tydligen inte…. 
Ska också ge mig iväg till stallet om en stund.
Passar på att rasta hunden samtidigt…
Ha en fortsatt bra dag!!
God förmiddag !
Jag vaknade vid 4a o sen igen vid halv 6. Så jag e ganska trött i kroppen, jag ska åka hem ifrån Almunge idag har jag nog tänkt. Det börjar bli sjukt påfrestande att vara kring människor som talar med mig hela tiden, jag får inte prata o det är inte SÅ roligt att skriva på ett block hela tiden.
Imorgon ska jag se Monia o Monarch igen, har inte sett dem sen i onsdags, fick sms av medryttare att Monarch har blivit sååå kaxig, mja tro det, hingst och efter Grafit. Förväntade mig nog inget annat!

God Morgon
Sytt färdigt flughuvan jag började på igår, blev riktigt nöjd =)
(Är någon synsk så tala gärna om vart sprätten är! Har letat mig blå överallt =S)
Ska till ÖoB sen när de öppnar, och ev. till Biltema

hej, nyss hemkommer från nordligare breddgrader.. mkt trafik på e4..
har hjälpt svägerskan att göra hage i helgen samt lasttränat hennes häst, fy fan, rent ut sagt, hon har ju iofs sagt att det ät stora problem m jag fick en chock ändå… det var den mest vidriga häst jag lastat… usch… jag sitter här m tre riktigt ömma knogar som är blå och svullna samt lite sår.. trots handskar.. ja in kom han tillslut…
nu ska jag ut till mina pållar och borsta lite, hade.
hej hopp från oss..det gick jättebra idag på Sorunda
7a i 1,0 och 6a i 1,10 och felfri grund så nu har maja 2 kval av 3 klart till MsvB eller 1,20 m 

Godkväll är det väl nu…
#5 man får väl gratulera till placeringarna…
#4 Så nu är Joy då drömmen att hantera efter helgens upplevelser då?
Sjäv har jag avnjutet en härlig strandritt idag, fick verkligen rida utåt idag för att komma till vattnet det var så långgrunt, men härligt var det på hemvägen är vi nästan lika blöta som hästarna, saltvattnet stänker upp så när man galopperar…
#6 Tackar och irland irland irland och mina strandgalopper i Atlanten vill diit!!
Godkväll!
Idag har jag suttit på Fendi och skrittat lite, han är så lugn och lyhörd, gjorde några halter också :) (med ledare såklart!)
Delight tappade en sko igår och eftersom hovslagaren snart ska komma så plockade jag av den andra också (hon är oskoddbak) så hon fick vila idag.
Bild på mig och lille Fendi, helt obegripligt att han blivit så stor, det var ju "igår" han var en liten brun räka…!
Grattis till Maja och Ambo :)

#8 hörde att du hade suttit på fendi idag, va kul!!!