God morgon 4 maj !
Klockan är mycket, ingen uppe här ännu ? 

Efter ett härligt soligt väder med sommarvärme har det nu tillfälligt slagit om härnere till mer normala vårtemperaturer ( just nu +8 grader ) och ett uppfriskande regn kom i natt, luften blir så härligt frisk efter ett regn 
Det är så ljust på mornarna och fåglarna väcker en med sitt härliga kvittrande så det är lätt att stiga upp tidigt, har redan ätit frukost och ska snart ge mig iväg.
Hoppas alla får en trevlig dag !
Jodå, skulle bara kolla igenom alla nya russföl först…
Idag fyller lillvovven ett år, och det är på dagen ett år sedan den gamla dog. Här är Morris och Livis:, årets russföl.

Sonen har trampat iväg till skolbussen i regnet och dottern ska snart väckas. Blir nog en bra dag det här också.
Hoppas ni också får en trevlig måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!!
Lite regn har det kommit här också, tillräckligt för att friska upp luften och blöta ner min tvätt som blev kvar ute igår
Hoppas den har torkat tills jag kommer hem!!
Ha en fortsatt bra måndag!!
REgn här med..lite skönt faktiskt. Grunnar på om pålle behöver sitt regntäcke men nä, han har det skönast utan ändå.
Mycket jobb idag står på schemat pust och stön
Regnar intensivt här och är allmänt gråtrist. Försöker intala mig att regnet är bra för grönskan för att bli på bättre humör.
Måste ner till Skattemyndigheten och deklarera manuellt. Fick av någon skum anledning ingen blankett i lådan utan måste ner till själva kontoret och göra det. Skumt…
Måste även en sväng till F-kassan inann det är dags att fortsätta röja hemma.
Ha en bra Måndag allihopa!
Godförmiddag. Var uppe halv sex imorse men ingen tid för dator fanns. Idag jobbar jag till kl 15 sen ska jag pyssla med Fendi. Mamma jobbar till 18 så vi får se om jag gör något själv eller om jag väntar… Delight är fortfarande oskodd så det kanske kan bli en tur på Mia? Ska posta paket också, har gjort en vårstädning i garderoben och då är tradera smidigt :) Ha en fin dag allihopa! Kram /C
Godda!
Regn och mulet här, men solen gör tappra försök att bryta igenom. Idag ska jag inte göra mycket nytta, kanske gå och handla lite mat och pensla på sista lagret färg på fönstrena så man får i dem igen. Imorgon ska jag med moderskeppet till Skansen och köpa färg, kitt och annat som behövs till huset, tydligen 10% på allting i butiken. Sen ska vi hälsa på mina morföräldrar också, det var länge sedan nu. Inget jobb denna vecka heller, har i varje fall inte blivit inringd. Ska in till N-town också och gå lite i affärer, samt fika lite med gravida kusinen som sitter hemma och har trist.
Nä, nu ska jag ut i verkstaden och måla lite!
Tjingeling!
# 6 Får se om vi ses på Skansen imorgon. Elin och jag ska dit med hennes kompis och mamma, och titta på deras russföl, och ha allmänt mysigt. Hoppas på bra väder.

God eftermiddag!
Ska åka hem från jobbet alldeles strax. Målning väntar därhemma börjar bli tjatigt men blir så fint så det är roligt ändå!
Blir inte stallet förens på Torsdag då det är tänkt att Carduus ska löshoppa.
Regnade i morse, var svinkallt på lunchen nu strilar solen lite hoppas den värmer en aning iaf.
Ha det bra alla!

Skar mej ganska rejält i tummen i morse då jag öppnade en hovböld. Så resten av dagen har gått på halvfart. Regnat här också i omgångar och glad är jag för det. Det behövdes! 
Godkväll från
Lotta 
Whoo, det regnar som sjutton! Var ute på en runda och blev överraskad av regnat, och som det regnade. Helt dyngsur, genom alla kläder. Men, det var skönt, gick hemifrån med huvudvärk, och kom hem upplivad (fast blöt…) Nu lär det bli mkt gräs, och mygg. Snart sommar!
Här har det varit en kall dag med regn & blåst. Bra med regn i o f s men resten kunde jag avvara. Vi väntar & väntar på vår fölunge, tänkte att det skulle komma nåt på min föl-sedag.. men icke i år
. I natt blir det inte heller. Wait n see…

#12 Är det idag vi ska hurra?? Isåfall kommer här ett fyrfaldigt; HURRA;HURRA; HURRA; HURRA!!!! 

God natt!
Jobbar sista natt veckan nu, vaknade vid 12 tiden av att en traktor rullade in på gården, lyckades somna om igen. Vaknade vid halv 15, då tyckte min kropp att det var dax att gå upp.
Hade paraply träning med Kråkan idag, mamma prasslade runt med paraplyet utanför ridbanan och Kråkan var på ridbanan.
Kom till jobbet och fick reda på att jag inte skall ha något liv förutom jobbet. 10 -11 timmars arbetsdag 11 dagar av 14!
Jag ger fullkomligt f-n i att jag är ledig 9 dagar i sträck….
Ha en trevlig natt på er!
# 12 Grattis i efterskott!
# 14 STackars er, vilka hästpass.