Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 429 ggr
Carrick
0

God Morgon 2009-05-09

God Morgon!!

Har precis tagit en morgonpromenad till stallet och släppt ut hästarna som faktiskt fått sova inne inatt.
Behövde torka ordentligt efter gårdagens åskoväder!!

Idag ska jag vara otrogen och åka på SWF: årsmöte som hålls i grannbyn. Häpp!!!

Skaffa er en bra dag!!!

Tittut
0

God morgon!

Grått och mulet här, inget hänga-tvätt-väder, tyvärr.

Ska snart upp till stallet och kolla om fölungen är på gång, eller om den stannar inne i den här kylan. I kväll är det styrelsemöte, så får vi se vad som händer  resten av dagen.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Appledale
0

God eftermiddag!

Vilket underbart väder. Har precis kommit hem från U DM i Agility. Vi tog guld!!! Skrattande Nu ska jag strax gå ut i vackra vädret igen. Behöver rensa rabatterna lite…

Ha en bra dag!

[baffinbay]
0

#2 Stort GRATTIS!

Jag var ut med några kompisar igår, är oförskämt pigg idag men har inga speciella planer för dagen.

Appledale
0

#3 - Tack så mycket!! Det bubblar i mig av glädje! Vi blev därmed också kvalade till U-SM! Men tyvärr så ligger det i Boden i år… Vi bor nere i Skåne, så det känns som en omöjlighet att ta sig dit…

MadickenII
0

Gokväll!

Har varit på nya IKEA i Uppsala idag, skulle bara köpa en liten trädgårdssoffa men kom hem med ett kylskåp…Det stack ut en längre bit bakom bilen, och det var lite blåsigt inne i kupen! Men nu står det här och ser så fint ut så.

Vi har Canal Plus i ena huset nu under helgen, så det har blivit en del TV-tittande. Ikväll tänkte jag spana in 10000 BC, men har lite beslutsångest eftersom det går så mkt annat bra. Hemgjord glass har man blivit lovad också, så denna kväll kan kanske bli riktigt trevlig! Hittade nya fina sängkläder och en ny madrass på IKEA också, så sängen ser ut som en hotellsäng. Mysigt!

RC71
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Grattis, well done! Glad

Godkväll.

Här har varit full rulle hela dagen med diverse projekt. Gladast är småtjejerna som nu kommit ut på bete.

Grattis Mrs.M till nytillskottet! Glad