Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 521 ggr
[baffinbay]
0

Godmorgon 2009.05.11

Ingen morgontråd ännu?

Godmorgon allihopa, ska precis åka till jobbet. Blev just hastigt inringd. På eftermiddagen ska något göras med Fendi, damerna är på spa ;) …

Ha en fin måndag, här är det tyvärr väldigt grått… :/

Tittut
0

Här regnar det, men det gör inte mig så mycket eftersom jag ska sitta inne och knappa resultat hela dagen.

Först väntar Skansens te och en macka eller två. Det blir inte med avancerat än så idag.

Ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Carrick
0

God morgon!!

Lite mulet, risk för ngn skur, men på det stora hela så verkar det bli en bra dag med iaf lite sol mellan varvenGlad

Först arbete, sedan är det häst och hund som gäller : )

Skaffa er en bra dag!!!

ambo
0

godmorgon Glad Här är det revideringar av ritningar trist jobb..

Kallt o ruggigt idag!

Må väl connemaralovers!

AnnaB
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag,

sol men kall vind, tog på mig tjocka jackan vid ridturen i morse…

Slänger med en bild från besöket på Lofty igår, på den vite fransmannen, (var inte så vit för dagen…), går under namnet Cliff, vilket är förståeligt det riktiga namnet skulle jag inte ge mig in på att uttalaFlört

joyen
0

hej!

jag har på morgonen varit barnmorska och hjälp till att förlösa fyra välskapta fox terriervalpar! såååå söta kan jag lova..
dat är mamman till min fox som fått en kull..

ska nog till vecka provrida en mara och sedan bestämma mig om jag ska köpa lr ej.. jag har blivit erbjuden två andra, en d-ponny korsning mellan IC och troligen mara och en WC/arab!welsh?? korsning som är lite storhäst.. dags att ta ett beslut..

ha en bra dag!