God morgon 2009-05-15
Nu är snart även halva maj gången, men det är som vanligt. Tiden går i rejserfart och det är bara att hänga med.
Jobbardag hela dagen, och full fart hela helgen med veteranbilsrally och de sista förberedelserna ska göras i kväll.
Hoppas det blir fint väder i helgen.
Ha en riktigt bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

GoMorgon!
Ännu en vacker morgon. Joleene oh hennes kompisar är nu ute dygnet runt och verkar trivas alldeles utmärkt med att stoppa magarna fulla med gräs.

sol o sommar väder igen, härligt!
Vad värre är, transportfirman jag betämt med fick en avbokning o då var de inte intresserade av att köra ner min lilla pålle heller,det talar dom om dan innan!, mitt förtroende för dessa transportfirmor är på bottennivå just ju (ett tips använd inte inte hästtaxin från Skåne..)
Har bokat ny resa meden annan firma hoppas nu de håller måttet..
Godda!
Solen lyser men det blåser nordan, så det är ingen värme…Men sitter man i lä är det helt okej. Idag måste jag tvätta, har ett berg i badrummet. Perfekt torkdag dock!
Lite annat ska väll hinnas med, och sen måste man ju ordna lite fredagsmys!
Ha en bra fredag!

Goddag, kaos på jobbet nu igen, så jag gick hem… ingen idé att vara kvar i röran när det inte finns något att göra!
SKa äta lite och sen är det hästapållan som ska få gå ut en sväng

#3 Trist med transportfirman men kan trösta dig med att jag klappat din gula mara i dag och hon mådde utmärkt och är verkligen superfin!

#7 men nu hoppas jag det går bättre denna gång, på måndag ska hon anlända…