God morgon 2009-05-19
Regnigt och grått och jag som har två unga föl i stallet. Den ena som föddes i lördags kan nog vara ute en skvätt i dag också, men den som kom igår fick en hel del regn på sig i går medan jag var på arbetet och det känns som att det är bra om han får sova lite torrt idag.
Annars ska jag få besök på dagen vilket ska bli jättetrevligt. Som vanligt lite måsten innan dess bara.
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
REgn här med. Jobba och rida kompisens häst de åker till Öland över sommaren på torsdag så sista ggn då.
På lördag är det dressyrtävling för alla som står på Lovö, på stall Kungsgården. Maja tävlar Lätt C:1 o Lätt B:1. Jag ska sköta caféet (placerat intill banan me bästa utsikten)
God morgon!!
Här skiner solen som bäst!!
Lite regn har det iaf kommit under natten.
Gräset växer som….just gräset
Shopping och ridning står på programmet idag!
Ha en fortsatt bra dag!!
God morgon!
Här är det mulet, men varmt ! Började skotta ur Monias box idag, ingen hit. Ska fortsätta imorgon, så att jag inte är helt ledbruten!
Förhoppningsvis kommer min hovslagare förbi idag och rycker skorna på Monia innan hon ska iväg på betet! För hon och Monarch åker dit i eftermiddag, efter att vi lämnat Darito och Povel hos Liselotte ! Och hämtat Belle Sensation (e. Coriall ue. As de Thurin) i Almunge och släppt henne på Lovö.
En heldag i Johanna Dahlbergs liv, som vanligt !
På lördag ska jag på Bröllop? SOm tur är, inte mitt eget !

goddag
Faktiskt riktigt trevligt väder ute =) Ska iväg o jobb igen om en stund, bara hemma o mellanlandar lite.
Senare måste jag åka o lämna in min lilla kamera som gått och dött
Regn och rusk är det här, kallt också! Man vill knappt stoppa näsan utanför dörren, så idag blir det språngmarsch till de båda postlådorna, som olyckligtvis ligger ganska långt ifrån varandra. Annars lugna puckar, har min egentliga semester nu, och det är ganska skönt, fint väder och inga sommargäster 
Men idag blir det nog soffläge, och TV-tittning eftersom vädret är som det är.

God förmiddag,
blev en sen kväll igår, eller tidig morgon kanske?! Efter många timmars resa anlände hon då, min ögonsten, efter att hälsat igenom på alla hästarna blev hon installerad i sin box, som lugnet själv ställde hon sig o äta helt obekymrad av de andra…..Linus däremot tog det inte med samma ro, en ny okänd häst i "hans" stall, han verkar ha vandrat runt i boxen hela natten…….Nu är de ute på betet Denise med mitt gamla sto o Linus o Cheesen för sig, o lugnet tycks råda….
Ha en bra dag alla, idag ska jag bara slöa o njuta av mina pållar!