Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 921 ggr
GamlaSvarten
0

God morgon 2009-05-22

God morgon alla connemaravänner! I dag är det den stora dagen, i eftermiddag ska jag hem och göra morotstårta till dagens födelsedagsbarn; Sundsta Pius fyller 30 i dag och det måste givetvis firas ordentligt. Återkommer med rapport från festligheterna!

Akerberg
0

God morgon

#0 Gratta från hela iFokus!

Här är det omväxlande väder nu igen, ena stunden ösregn o nästa solsken, just nu håller det på att övergå till regn igen ser det ut som…

Ska iväg en sväng till Snörpa strax =)

Maria-Kavat
0

God morgon! Lugn morgon. Försöker få tag på ridinstruktören, men lyckas inte…Får bli stallet i efm. Blir nog ett pass i paddocken å träna lite. Bara den inte börjar regna då det är mörkt på himlen här…

#0 Hoppas vi får se kort på jubilaren Glad grattis!

AnnaB
0

God Lunch alla,

Har ägnat förmiddagen åt att handla o städa, "tjejgänget" kommer i kväll så vi ska äta lite gott o menigen var att det skulle bli en krocketturnering, få se vad vädrets makter har att komma med just nu blåst o regnskurar, -kallt med andra ord….

#0 Grattis till jubilaren!

Ninna69
0

Godeftermiddag, stallet avklarat och jobbledigt idag - bara vädret som är mindre kul.

Ser inte fram emot morgondagens prommenad medförande häst till Kungsgårdens tävlingar om det blir regn, men får hoppas på uppehåll.

Skrället höll sig på mattan idag, hon märkte väl att jag var lite arg på henne redan från början pga en massa tramsande innan ridningen - då går hon alltid som bäst - märkligt

ambo
0

#4 Vi ses där! Maja tävlar Lätt C:1 och Lätt B:1! jag sköter fiket hela dan! Glad

GamlaSvarten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer första bilden på jubilaren

GamlaSvarten
0

Här är "tårtan".

GamlaSvarten
0

Här är uppvaktningen, något avundsjuk.

GamlaSvarten
0

Medan födelsedagsbarnet lät sig väl smaka.

Sundsta Pius

1979

E: Värnbergs Neptunus RC 10, 29 år

U: Rose of Abbeyleix RC 108, 34 år

RC70
0

#9 ee. Lambay Inver RC 4, 33 år :)