God morgon 2009-05-26
God morgon, eller iaf morgon…
Började med att mamma väckte mig 05:17, behöver åka hemifrån vi 05:30 för att komma i tid till jobbet. När jag sedan kommer fram till grindarna står det en grinig prenumerat och förväntar sig att jag skall ge honom en tidning! Han hade inte fått någon tidning 3gg på 1,5 vecka. Jag gav honom tipset att reklamera, han hade tydligen gjort det…
Mamma är snäll och kör min bil till verkstaden idag, den skall på service.
Hoppas den här dagen blir bättre till slut, än vad morgonens prognos visar.
Ha en bra dag!
Godmorgon har en jobbig dag framför mig..måste fixa kopiering nu pronto och sen ner till mina alléer Fituna och Fållnäs på Södertörn. Puuh.
På hemvägen in till K Kurva o handla mat o kolla på Hööks..
Somna sent alla rota runt o leta efter allt..själv har jag lärt av min mor att alltid ha allt packat o framlagt kvällen innan 
Var igår på körkortshandledarkurs i en syrefri sal med en rätt jobbig lärare..typ att alla tjejer kör så och alla killar kör så. Detta år 2009 
Lev väl därute
Nu ska jag alldeles strax åka till skolan för ett möte med skolrådet. Undrar hur det blir och jag hoppas att de inte är allt för dryga.
God Morgon!!
Solen skiner!!! Hoppas det håller i sig.
Lasttränade hästarna igår, 10 min så var båda på!!!
Den som tog längst tid var maran….
Roligt, roligt
Ha en fortsatt bra dag!!

strålande sol!! underbart..
jag har fått hem min nya häst: camomille, ett sv halvblod, heeelt fantastisk häst, red ut på henne i går själv och hon bara gick på utan problem!! känns lite konstigt att rida på en på 1.70 när jag är van vid ponnyer m känns ändå bra:)
nu::: ut i solen, hade

Goddag =) Idag är jag vimsig… glömmer allt hela tiden =O fick vända utanför ytterdörren tre ggr i morse… Gick superfort på jobbet också, undrar hur mycket jag glömt att göra där =P Funderar på att gå ut o sätta mig en liten stund innan jag åker till Eko:- sen måste jag hitta på någon mat att laga med.
Glömde visst skriva här igår ser jag. Varmt o skönt var det =D hääärligt! Var ute o red en sväng ihop med Snörpas ägare o hennes dotter. Fast först red jag en runda själv åt ett annat håll o sen kom jag ikapp dem på slinga två så att säga (de red bara ena rundan)