Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 515 ggr
Sassenach
0

God morgon 2009-05-29

God morgon!

Ser mörkt ut på himlen när man tittar ut, men solen lyckas stråla igenom. Idag är det marknadsafton i Norrtälje, skall undvika den som pesten tror jag.

Fy fasen vad det regnade igår, halvblodet stod i hagen och frös så att frambenen skakade igår kväll när jag hade "stall-rally". Nästan synd om honom, de andra frös oxå så alla fick en liten filt.

Skaffa en bra dag!

Tittut
0

# 0 Håller med om regnet. Stona och deras föl fick komma in i går kväll, pga det.

Nu skiner solen igen, och jag ska på begravning om en stund, så det är till att ladda. Jag är kass på begravningar. Skulle nog kunna gå på en okänd människas begravning och gråta i kapp med alla….

Studentuppvaktning i kväll också, men det får bli när jag jobbat klart.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ambo
0

Regnmulet här med. Ska faktiskt sitta o räkna fram allt till deklaration, har framskjuten sådan..allt görs av annan räknejeppe.. för komplicerat..

Nu blir det att leta ngn lätt fälttävlan efter sommarn om det funkar på kursen på Strömsholm 4-5 juli. Har ju stått emot de där länge men sagt okej nu. Lätta klasser förstås.

Snart har de gjort det mestaGlad

AnnaB
0

Godmorgon,

sol o sommar igen, men har å andra sidan hunnit jobba av lite, både sadlar o täcken…… nu ska jag börja dagen med en ridtur till skogen, det var ett tag sedan, tänkte hinna med en promenad i eftermiddag också med Denise, hon är lika cool som Cheesen, bryr sig inte om nått….

ha en bra dag alla!

Carrick
0

God Morgon!!!

Efter regn kommer solsken…. stämmer verkligen här!!!

Hästarna fick sova inne i natt….för trots att det regnat hela dagen så blev det x-tra blöttläggning på kvällenSkrattande
Å då vill man ju inte släppa ut dem innan de torkat.

Nu ska jag strax skjutsa yngsta dottern på prao + titta på några små söta fölisar…. härligt!!

Ha en fortsatt bra dag!!

Akerberg
0

Goddag

Äntligen slut på arbetsveckan för den här gången! Gick mycket snabbare o lättare idag än jag räknat med också =)

Det är marknad o festival i stan i helgen, = den redan superenkelriktade stan är snudd på oframkomlig… jag blir galen på sånt =S

Solen skiner idag iaf, men det blåser en hel del fortfarande. Ska ut till Snörpa en sväng, funderar på att rida en lite längre runda idag

Sassenach
0

#2 Körning då?Flört

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag!

Idag mörknade drömmarna om att Monarch skulle vara konstantskimmel, han har fällt lite av pälsen på benen och är MÖRK-, MÖRK-, MÖRKBRUN. Nästan helt svart! Men vem vet, det kanske gömmer sig väl!

Pappa har idag OFFICIELLT klappat på Monarch, han är helt såld och stod och tog en massa bilder, han tyckte även att vi skulle betäcka om Monia med Grafit nu i sommar.. Jag är mkt, mkt, mkt förvånad över detta faktum! Men vi får se. Monia kommer ner till Skåne så himla sent.. Men det tåls att tänka på !

Annars kom jag idag hem ifrån Almunge, det har varit riktigt trevligt o det känns tråkigt att komma hem, men det skall tvättas kläder och packas inför Skåne på tisdag! Så from tisdag så rapporterar jag ifrån Önnarps igen!

Hoppas ni alla är ute i solen, dit ska jag STRAX !

ambo
0

#6 näjustde..och western, voltige och distans! kvarstår! Fast han reagera nada på att de tolka efter i vintras me en illröd pulka så, han borde va lätt att köra in!

Akerberg
0

#8 Distans måste ni absolut prova, det är hur kul som helst!