Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: annonser
Läst 2914 ggr
RC71
0

Connemaraträff på Långarnö 7 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det dax igen!GladPassa på att träffa likasinnade under enkla former. Connemaraträff på Långarnö gård i Grillby, 7 juni kl.12. Vi bjuder på lunch och fika. Stuteriveterinär Anna-Lena Hellqvist kommer och berättar  "från betäckning till föl".

Anmälan senast 4 juni till

lottasjoberg@telia.com

Alla hjärtligt välkomna!

walsan
0

Det låter väldigt trevligt! Vi väntar föl i de dagarna, men det kan ändå passa.

ambo
0

Redan anmält mig Skrattande plus Maja

Carduus
0

Hoppas jag kan komma, lovar inget än men högst troligtSkrattande.

Dyblygiad
0

Låter jätte trevligt men tyvärr så tror jag att jag jobbat natten mellan 6-7 juni. Dessutom så har vi utställning med Mrs M den 6/6 så jag är nog lätt groggy dagen efter…….

RC71
0

#4 Vi börjar inte förens kl 12…Glad

#3 Hoppas på det! Glad

#1 Välkommen!Glad

#2 Noterat! Skrattande

Dyblygiad
0

5# Jobbar jag så sover jag till 17 Skrikandes Skulle annars vara trevligt att strosa runt i dina hagar efter den perfekta Maran åt migOskyldig

[baffinbay]
0

#6 Synd att du missade "Jessie" då … DET är en mycket trevlig ponny.. :)

Joleen
0

Vill verkligen komma , ska kolla upp hur jag har det ………….

AKWIK
0

Har bokat in dagen i min kalender. Hoppas på en lika trevlig träff som förra året. Glad

walsan
0

Kanske samåkning från Gävle/Ockelbo så kan vi också ha en trevlig resa!

Om nu inte Rebecca tänker föla då…

Denna kommentar har tagits bort.
MrsM
0

Om det behövs en kort dragning om hur man enklast känner igen en brevbomb kan jag komma och gästföreläsa lite… har gått utbildning på jobbetGlad.

Skämt åsido. Det var så trevligt förra året, och bra vinster på tipspromenadenCool, så jag ska verkligen försöka ansluta.

M

[baffinbay]
0

#10 Du får väl fråga henne ;)

Murgard
0

#10 Låter som en ypperlig idè! Glad Hoppas Rebecca kniper en exta dag -- eller kommer några dagar innan. Skulle vara jättetrevligt, förra årets träff verkar ha varit en fullträff!

hllw
0

#10 En liten påminnelse om att det är KM i dressyr denna dag… Bestämde dock senast idag att ponnyn nog ska få bli hopponny trots allt och om jag håller fast vid det prioriterar jag antagligen connemaraträff:)

AKWIK
0

#16 Blir roligt att träffa dig igen! Var ju ett tag sedan sist. Glad

Camo2
0

Astrid o jag vill gärna komma å titta på fina hästar, men jag måste avvakta lite eftersom det är så mycket med skolan, hanbollen  etc  de dagarna. Så vi hör av oss i början på juni.

RC71
0

#18 Ni är så välkomna! Glad

Hur går det med samåkning osv för er övriga? Några jag kan skriva upp på listan? Glad (AKWIK är redan uppskriven)

karisma
0

Man kanske skulle vara en fluga denna dag och sitta på någons axel och lyssna på erFlört

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

hllw
0

#17 Detsamma! Jag ska nog se till att ni inte blir av med mig trots att jag gått och köpt en "utomrasing":)

Murgard
0

Ska göra mitt/vårt bästa för att ta oss till Långarnö i år!  Tillfälle att hälsa på våra flickor också Glad.

RC70
0

Biggan!

Det står ingenstans att man inte ska få lägga ut detta här, det ligger även på SCS. Sen står det ingenstans heller att man inte får ta emot anmälningar här.

Biggan3rd
0

Det står betydligt mindre information på SCS hemsida. Den plats förutom Connemara Nytt som en sån grej borde annonseras.

Sajtisarna fortsätter att hitta på egna regler. Men ljuga är fortfarande OK.

RC70
0

#25 vah ? Sajtisarna hittar på egna regler?
Du får ju skriva sånt här på den här sajten och det är inte emot reglerna att ta emot ansökningar ?

RC71
0

Nu ca 20 st anmälda men alla som vill komma får plats! Glad

RC71
0

Puttar upp tråden lite i fall ngn missat…Glad

walsan
0

Jag kommer om inget oförutsett inträffar, nu när vi fått fölet.

RC71
0

#29 Välkommen! Glad

kicki13
0

Hoppas ni får det  jätte trevigt, själv ska jag  hålla i en westerntävling denna dag, så jag hoppas på bra väder.

Hoppas någon fotar, så kan man ialla fall titta på bilder efteråt.