God Morgon 5 juni!!
God Morgon… eller ska jag snarare säga God Middag
Alla har tydligen sovmorgon idag
Hoppas det inte blir ngt regn ikväll, för idag är det dags för det årliga Gatutravet i centrum ( 3:dje året nu… )
Ha en fortsatt bra dag!!!

Goddag
Jobbade fort som attan i morse för att kunna åka till "min" frusna lilla häst sen… Som väntat hittade jag henne sjöblöt o darrande i regnet =( På med täcke o så gick vi en promenad för att få upp lite värme. Skulle igentligen tömkört men glömde tömmarna i stallet… När vi fått upp lite ånga båda två så satte jag tyglar på grimman o hoppade upp o red en sväng också. Skoj! tyckte pållan o var jättepigg ^^
Sen fick jag ringa efter förstärkning, samt hämta hästarnas matte (som precis kommit hem efter 2 dygn på jobbet) för jag fick inte tag i den lilla skrutthästen som också frös så hon hoppade. Ägaren passade på att nita fast Snörpas lösa sko också när vi ändå var där.
Gomiddag, hemkommen från ridning en superrolig lektion, ridläraren/chefen taggade upp då hennes dotter red med som special guest..vi red förvänt och gjorde byten så det stod härliga till
på den fine gamle skimmeln jag brukar rida. Idag behövde jag inte ens säga till..han var sparad åt mej 
Sen ut till ambo o fixa mock o påsar, han var helt vild ute i paddock som jag ställde honom i gnägga högt och ljudligt o sprang runt han som är så tyst annars..sen typ skena han me mej efter mot gräsytor, fy jätteouppfostrat så matte skämdes.
Väntar på övernattningstjejer samt har handlat och ska se om jag hinner jobba några knop. Strömsholm i morrn då! GP hoppning 1,35 d-ponny nåt att sträva mot..och shop till you drop bland tälten..

God eftermiddag!
Vaknade upp med en igelkott i halsen inte kul! Tycker igelkottarna kan bo någon annanstans.
Annars har det varit lugnt, har precis kommit till jobbet. Hoppas att jag kan få smita lite tidigare, vi skall bara få klart Svenska Mortorbörsen och den mesta elgiganten, det blir nog runt 20:00 om inget oförutsett händer.
Ha en trevlig kväll!