God morgon 2009-06-09
Godmorgon alla, känns som sommaren är påväg tillbaka igen, det utlovade regnet kom aldrig, med andra ord ligger gödningen kvar på gräset, Hmm…
Hade lite lasträning med Denise i går, hon är väldigt skeptisk till transporten, kanske inte så konstigt med tanke på den långa resan ner…..men nu går hon snällt in i varjefall, sen står vi där o äter morötter (ja, hon alltså)
Ha en bra dag alla!
Kodorden idag är städa städa samt handla handla mat o sprit tills i morrn
vår student Fabian ska firas..kompisen mittemot på gatan samma dag så det blir ett hallå hehe
Jag ska åka och handla. Jag har liksom inget hemma alls som är ätbart till frukost. Att jag aldrig lär mig att handla i tid…

Goddag, ännu en ordentlig dag på jobbet, sopat samt moppat vartenda trappsteg! Trött nu, o blåsor o båda händerna =(
Ska ner på stan en sväng o försöka hitta något att klä på mig =S

Min mobil dog helt och hållet idag. Så jag är på lite halvkasst humör då jag verkligen avgudra den telefonen. Så nu måste jag väl börja leta efter en annan =(
Har varit ute och ridit en sväng. Pratade lite med Johanna samtidigt =)
~Jag tror på ödet~

Hektisk period just nu. Men så är det alltid denna tid på året. För övrigt rullar allting på i jämnt tempo. I morgon väntar en heldag på traktens seminstation.
Godkväll från
Lotta