Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 519 ggr
AnnaB
0

God morgon 2009-06-09

Godmorgon alla, känns som sommaren är påväg tillbaka igen, det utlovade regnet kom aldrig, med andra ord ligger gödningen kvar på gräset, Hmm…

Hade lite lasträning med Denise i går, hon är väldigt skeptisk till transporten, kanske inte så konstigt med tanke på den långa resan ner…..men nu går hon snällt in i varjefall, sen står vi där o äter morötter (ja, hon alltså)

Ha en bra dag alla!

ambo
0

Kodorden idag är städa städa samt handla handla mat o sprit tills i morrn Glad vår student Fabian ska firas..kompisen mittemot på gatan samma dag så det blir ett hallå hehe

cattmedponny
0

Jag ska åka och handla. Jag har liksom inget hemma alls som är ätbart till frukost. Att jag aldrig lär mig att handla i tid…

Akerberg
0

Goddag, ännu en ordentlig dag på jobbet, sopat samt moppat vartenda trappsteg! Trött nu, o blåsor o båda händerna =(

Ska ner på stan en sväng o försöka hitta något att klä på mig =S

colleen
0

Min mobil dog helt och hållet idag. Så jag är på lite halvkasst humör då jag verkligen avgudra den telefonen. Så nu måste jag väl börja leta efter en annan =(

Har varit ute och ridit en sväng. Pratade lite med Johanna samtidigt =)

~Jag tror på ödet~

RC71
0

Hektisk period just nu. Men så är det alltid denna tid på året. För övrigt rullar allting på i jämnt tempo. I morgon väntar en heldag på traktens seminstation.

Godkväll från

Lotta Glad