God Morgon 2009-06-10
God Morgon!!!
Blött och ruggigt…. brrr…
Fast välbehövligt, för gräsets skull iaf
växer dåååligt som det varit nu ju….
Idag ska jag titta på när gymnasieeleverna släpper sina egenhändigt byggda båtar i ån och tävlar om vem som kommer först.
Ska bli kul att se
Ha en fortsatt bra dag i regnrusket!!
Student idag..regn..men, kul ska vi ha
fast just nu är det så kallt hä'r att jag måste tända eld i spisen..

god morgon, för än så länge är det väl morgon?
Dagen idag består av att ta igen massa förlorad tid med en god vän, därefter blir det stallet och uteritt i regnet? Nej, får se om jag kan få Emelie att ändra sig.. Denna dag känns mera som en ridhusdag…
Ha en bra dag!

Goddag
Var lite lat på jobbet idag och tog bara ett enda ställe, men det var desto jobbigare!
Var en sväng till Granngården och Biltema på hemvägen också. Inhandlade flugpannband till Snörpa, samt ett nytt knäppe till hennes lädergrimma. Har ägnat en stund åt att få in det nya spännet i det gamla hålet, var inte så lätt! Men nu kommer hon vara snygg när hon åker transport =)
Ska upp till Tant Brun om en stund, ska bara äta lite först. Tänkte rida på upptäcksfärd, samt börja skrubba väggarna i hennes box.
Morrn,
Pruttväder, bara regnar och är kallt. Orkade inte upp förrens tio i morse, så hönsen fick också sovmorgon. Idag lär det inte bli många knop, har ont i ryggen efter måndagens ombyggnation av färgavdelningen på jobbet. Nu är den resväsk-avdelning istället! Mkt tjusigt blev det.
Kanske borde man gå och handla lite mat, kylen ekar tom. Och hämta posten innan den dränks.
Tjing!
ohh idag har jag gjort en testhemsida till kanske blivande "roslagsgruppen" om folk är intresserade :)

#6 Jag är intresserad fastän jag inte är Roslagsbo:P
Blev lång sovmorgon i morse. Sov hos föräldrarna i mitt gamla rum som har persienner, vilket innebär att tidsuppfattningen försvann totalt…
Har sedan varit på stan och köpt studentpresenter. Duka hade halva priset på hela butiken, så det blev en del prylar där:)
Nu blir det tentaplugg resten av dagen… och en liten sväng ut till stallet och kanske en liten ridtur.

#3 Den där fölungen är så söööt att man vill äta upp den.
Idag är det tråkväder, när kommer sommaren tillbaka? Får nog bli lite städning idag, leta fram kvittot till mobilen och ta en tripp till MediaMarkt och se vad de säger. Om den blir dödsdömd (gissar det) i så fall får jag leta reda på en ny att köpa. Hade helst sluppit det…
~Jag tror på ödet~

Hua vilken dag! Jobb från 8.30-18.30 . Skoningar, gipsade hovar, felställda fölungar,mm,mm. Nu är jag trött!
Godkväll från
Lotta 
Ingen hästdag idag. För ruggigt… Har nu betalat alla SCSs räkningar som legat på hög. Nordea tog 1½ månad att byta internetbetalningslösning i stället för den vecka som de lovat mig inledningsvis. Många tjatsamtal blev det…
#3 Förresten ett mycket fint stoföl, riktigt flicksöt om man nu kan säga det om en häst. Undrar vad det blir för färg där?