God Eftermiddag! 2009-06-15
God Eftermiddag!
Ingen tråd ännu?? tar chansen då.
Jobbar dag denna vecka så jag kravlade mig upp vid 4:30, hästarna var lika hungriga för det.
Disk ligger på schemat hemma förutom plugg och hästarna.
Ha en fortsatt bra dag!

Goddag. Kom precis från stallet. Red ut med hästägarens dotter med tillhörande ponny. De hängde mer riktigt bra faktiskt =) Snörpa är en räcerhäst, och ponnyn en snigel =P De fick galoppera en liten bit för första gången ute i skogen, ungen sken som en sol!
Sen skurade jag två av väggarna i Snörpas box, de bidde vita igen =O Stooor skillnad blev det!
Idag har min pålle fått nya dojjer. Snygg blev hon minsann i sina nya sommarskor…
Annars så har jag köpt en present till en ny liten bebis, köpt lite kläder till dottern och ägnat eftermiddagen på kafé. Inte fel det heller om jag får säga det
Hälsning från ett soligt Gotland..och tro det eller ej men när jagfar upp på måfå till en allé som var oerhört stämningsfull..norra Gotland..så kmr gårdens ägare fram o vi börjar prata..o då har dom connemaror..jag var där 1 timme minst o vi for ner till hagen o hälsa på hennes gamla ston. Hon heter Eva N och hälsar till både Lotta o Madeleine! Är inte världen liten så säg!
Jag bara jäser runt me lånad vägverksbil, god mat fint hotell..anslöt till trådlösa nätet funka perfa..åt lyxhamburgare på Munkkällaren..ligger i sängen o glor på tv samt surfar,..
Åker hem i morrn me flyget hemma vid 16.20 på Bromma airport
sh s s

Gokväll!
Nu har vi släppt Camomille på sommarbete uppe i Roslagen. Hon får tre veckor tillsammans med två fullblodsaraber och en ponnykorsning.
Själva åker vi på en tur söderöver, till Tyskland o Holland.
I början på juli är tanken att vi får hem en go o utvilad ponny som förhoppningsvis är lite rund om magen. Sedan finns det tre veckor att hitta formen till riksen….. Vi får se hur det går : )