Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 488 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2009-06-18

Morgon!

Päronen gick upp vid 5 imorse, så var den lugna morgonen förstörd. Inte för att mamma brukar störa, men pappa är så stökig när han kliver upp. Pratar högt, stökar runt och skrammlar. Vill ha det lite tystare, god morgon, sovit gott? det räcker. Inga långa utläggningar på morgonen.

Vi verkar ha lagom mycket att göra på jobbet idag.

När jag kommer hem är det FF, päronen på Gotland. Bara jag hästarna, katterna och disken jag sparatSkäms.

Ha en bra dag!

Carrick
0

God Morgon!!

Nu regnar det….. välbehövligt men kanske inte så kul så här till midsommar…. hoppas det håller upp i morgon… annars risk för att det blir så härth_gotcha

Ska fixa det sista på betet, sen släpps hästarna lösa

HURRAth_blissysmile

Ha en fortsatt bra dag och trevlig midsommar!!

[AlphLauren]
0

Morrn morrn!! Ska sticka till stallet snart och titta till hästarna, dom får nog gå kvar ute till i eftermiddag.

Ska sedan åka till Rimbo och flyttstäda en lägenhet, snacka om att jag frilansar på arbetsmarknaden här!

På en månad har jag hunnit jobba som

Ridlärare

Stallgöra

Valförättare

Event, hållit i möhippa och äventyrsdag för företag

Café

Frukost, lunch, middag buffé

Bartender

och nu ska jag sticka iväg och flyttstäda!

Sassenach
0

#2 Du kan ju inte påstå att det är enformigt!Flört

Akerberg
0

Goddag

Fått nya hus att städa från o med idag. Två stycken seniorboende, alltså måste man vara mellan 55 och döden för att få bo där!  Det är 5 våningar i varje, + tvättstuga. på gården är det ett litet gemensamhetshus med sovrum. Allt ska städas en gång i veckan utöver alla andra trappor jag redan har… Bävar!  Har premiärstädat idag, har rejäla blåsor i båda händerna nu =(

På hemvägen fick jag SMS om att jag har paket att hämta, så jag åkte förbi Linneas Tobak o hämtade ut min GPS =) En Garmin Forerunner 205 som jag ska ha när jag är ute och rider för att hålla koll på hastighet, tid, stäcka, medelhastighet osv =D

cattmedponny
0

Idag har Ophelias kompis anlänt och det verkar hon vara helnöjd med. Lite pip såklart men nu betar de tätt tillsammans. I morgon ska vi ta en tur ut så jag hoppas att det inte regnar.