God morgon "annandag" midsommar
Ptja, något ska väl även denna dag få kallas.
Jag tycks vara den enda som är uppe hittills. Ligger ni övriga kanske med sju pojkar under kudden och drömmer om blommor? Eller hur det nu skulle gå till?
Här på ostkusten har morgonen varit solig och varm. Red dressyr på Chiva och det riktigt angenämt.
Har flyttat in Peia och Chivas saker i travstallet, stora stallet ska tömmas och städas under sommaren.
Resten av dagen blir rätt lugn, en del småpyssliga saker men inget större.
Imorgon väntas det UL för lillstrumpan, håll era tummar!
God förmiddag!
Jörgen ringde nyss och berättade att Önnarps Lizzy har fölat! En mörkbrun hingst - med LYKTA?! Jaja, så kan det gå !
Idag ska jag ut till lille von Archen och titta till honom, hovslagaren kommer imorgon och tittar på hans ben
nu när han inte har något feber längre, så är han inte speciellt xbent..
Monarch är numera SKÖLDPADDSFÄRGAD !
gullig bild! vilka ljusa ben han har!
här leds det för fulla muggar en stallmodig ponny som piper och visar vitöga´t för nån liten sten på marken typ..maja la om zinklimbandaget idag det såg jättefint ut inget svullet el nåt. har börjat ge lite müsli utan havre i nu som alt till krafften. De andra får ju burkar så, nåt måste han ha..hitta granngårdens variant verkar god iaf
han har det så bra han kan ha iaf me sin fina halmbox o underbara stall. så synd stallet ligger för långt bort för en utan körkort!
solen skiner här i Bro helt underbart väder.

Här har vi haft strålande väder hela dagen!
För ovanligheten så har jag ridit idag. Det skulle jag verkligen göra oftare! Fick påhälsning av en av mina närmaste väninnor tillika ryttarkompis från slutet av 60- början av 70-talet. Som vanligt när jag rider blir det rena rama djungelridningen i skogen! Nu var det värre träsklikt än vanligt efter allt detta regnande! Både Gondor och Ferros var dock mycket modiga och hoppade och kravlade sig igenom sanka områden.