Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 1219 ggr
GamlaSvarten
0

God morgon 30 juni

God morgon eller rättare sagt, god middag! Har alla svimmat av i värmen? Här jobbas det för fullt, men det går lite trögt. Som jag brukar säga när det passerar + 25; det blir inte så mycket gjort och det lilla som blir gjort, blir oftast fel. Känns det igen?

Ha det bra där ute och glöm inte vätskekontrollen!

walsan
0

Samma här, jobbar med föreningsarbete innan vi styr bilen mot sommarstugan vid havsviken Bergafjärden utanför Njurunda strax söder om Sundsvall vid älven Ljungans mynning. Lite geografikunskaper kan väl aldrig vara fel även om du som går i skolan har sommarlov…

Njurunda är väl i dessa kretsar mest känd för att förra årets BIS på Riksen, Stockmossens Julietta, kom därifrån.

Hoppas nu att hästen vi försökt stänga inne, med nya hagband för att få bättre el, nu håller sig inne.

Som sagt mycket vatten behövs! Helst både ut- och invärtes!

Spader-EliN
0

God morgon!

dagen började vid 5tiden med paket & kuväröppning. Mest kuvär :P
En bärbar hårddisk, pengar, åka och handla kläder som mammsen betalar och nya glasögon blev det :) Förhoppningsvis betalar mamma & pappa hyran av chance i juli också :P Sen får vi inte glömma bort att jag fick en ny dator i slutet av april när den gamla brakade ihop.

Sedan vaknade man vid halv 9 av ett en viss Akerberg skickade grattis sms :P Så nu var man 19 år. Har sett på film på förmiddagen och fixat med anmälningen till rikset. Mamma kommer nog hem från jobbet snart då blir det väl lunch och shopping. Släkten kommer ikväll. Och det regnar inte :P regnar nästan alltid på min födelsedag :P

AnnaB
0

Nä, inte svimmat direkt, men puuh så varmt…. här är 30 grader nu.

Skönt att få sitta inne vid datorn enstund, allt pappersarbete inför utställningen om knappt 14 dar är ju en bra ursäkt att hålla sig inne…

Ha en fortsatt bra dag alla

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag!

Snörpa fyller 20 år idag, grattis grattis till henne! Min lilla tant ^^  Bifogar bild från i söndags.

Har jobbat fram till nu, trappor o en lägenhet, semester nästa vecka, den hägrar!

Molnigt här idag, men 26 grader varmt ändå, det är inte så hett iom molnen, men jag hoppas de inte blir långvariga o blöta…

colleen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go kväll!

Här har det regnat och åskat lite idag. Regnet behövs verkligen!

Igår var vi och hämtade hem Janne och Beauty. Janne var ultrad på morgon och där i magen fanns en liten Clifden bebis =). Beauty är inbokat ultraljud den 13e juli om ett par veckor.

Annars har jag haft fullt upp, knappt hunnit sitta vid datorn. Höet är inne och jag har hunnit med en tur till Liseberg. Jobbar hela dagarna och det är varmt och kvavt på jobbet nu när sommaren är här på riktigt.

Nä, nu ska jag läsa ikapp allt jag missat de sista veckorna som det varit fullt upp. Ha en fin helg. Och åska lär det visst göra mer om man kollar in alla sajter… Hoppas det går att sova inatt bara.

~Jag tror på ödet~