godmorgon 1 juli
redan juli månad, o sommarvärmen fortsätter inget regn i sikte här inte…..
Ska i väg o se hur man lastar en häst idag, alltid kan man ta till sig några tips, det är en kompis halvblodsto som ska få experthjälp för att lära sig gå in….
Ha en bra dag alla

Godmorgon!
Idag ska jag och mamsen åka till sommarstugan ett drygt dygn. Måla lite tjäna lite pengar och så :)
Är ensam hemma nu, ganska skönt mamma är på jobbet och pappa också. Så är ensam till vid lunch och då är det bara att packa in sig i bilen och åka :) Drar förbi Outleten i Söderköping en sväng med. En helt ohästig dag med andra ord. Chance ska gå läger tom fredag och sen är han leeedig :)
GOD FÖRMIDDAG !
Idag är solen i moln, snyft. Jag som verkligen jobbar på min solbränna. Blir svårt när solen är i moln, det är så kallt att ligga ute då…
Monia och von Archen mår jättebra, den sistnämnde är väldigt, väldigt mörkbrun nuförtiden. Det finns nästan inget vitt alls kvar på hans ben nu!
Monia är en fetknopp!

Goddag
Höll på att smälta bort på jobbet idag, huuuua vad varmt det blir att städa när det är så varmt ute. Blev klar relativt snabbt iaf.
Väntar lite med att åka till stallet tills det blivit lite svalare… Tvättar några schabrak så länge.
Är det någon som har en krona över? Alltså inget mynt utan en riktigt. Hade en på taket på hästtransporten, men den skakade av =O Förankrad med skruv men det höll inte =(((